اخبار داغ

تناقض حرف های آقای وزیر یا سیاسی کاری اصلاح طلبان؛

رحمانی فضلی: اسناد پول های کثیف را در جلسه غیر علنی مجلس ارائه می کنم/ رحمانی فضلی در صحن علنی مجلس: من گفتم پول های کثیف قصد ورود به کشور را دارد!

رحمانی فضلی: اسناد پول های کثیف را در جلسه غیر علنی مجلس ارائه می کنم/ رحمانی فضلی در صحن علنی مجلس: من گفتم پول های کثیف قصد ورود به کشور را دارد!
وزیر کشور امروز در صحن مجلس اعلام کرد که از حرف هایم بهره برداری سیاسی شده و من فقط هشدار دادم که پول های کثیف قصد ورود به کشور را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، اخیراً جریان پول های کثیف در سطح کشور بسیار خبرساز شده و اذهان عمومی همچنان در تجزیه و تحلیل ورود این پول ها در عرصه سیاسی کشور است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

عبدالرضا رحمانی فضلی در چند روز اخیر با مطرح کردن ورود پول های کثیف به جریانات سیاسی کشور به نحوی فضای سیاسی فعلی را -که در آغاز حرکت های انتخاباتی بهارستان 94 است- متشنج نموده و از طرفی هم روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب نیز در راستای همین حرکت و با برچسب زدن به مجلسی ها قصد تخریب و در نتیجه گرفتن فضای مجلس دهم را کلید زدند اما با گذشت چند روز ، وزیر کشور در صحن علنی مجلس اذعان داشت :در حوزه سیاسی این مسئله را مطرح کردم که اگر ما مراقب نباشیم قاچاقچیان و کسانی که به دنبال پول‌های کثیف هستند محتاج به حامی هستند و حامی خود را در حوزه قدرت جست‌وجو می‌کنند و اگر هوشیار نباشیم امکان دارد تا این افراد از طرق مختلف در حوزه سیاسی من جمله از طریق انتقاد قدرت که انتقال قدرت در قالب انتخابات صورت بگیرد اعمال نظر و اعمال نفوذ داشته باشند.البته این موضوع در همان روز از سوی رسانه‌های مختلف به گونه‌ای مطرح شد که هم ناقص، هم جهت‌دار و هم تحریف شده بود.

,

وزیر کشور در ادامه سخنان خود در مجلس شورای اسلامی گفت :اگر برداشت دوستان از سخنان من به خاطر اینکه رسانه‌ها آن را در بازی‌های سیاسی خود به گونه‌ای استفاده کرده‌اند و ما بارها آن را تکذیب کردیم من امروز پیش شما آمدم تا این موضوع را به طور شفاف بیان کنم.

,

فضای اخیر رسانه ها و صحبت های نقل شده از عبدالرضا رحمانی فضلی در رابطه با ورود پول های کثیف به عرصه سیاست باعث تشنج اذهان عمومی شده و سخنان امروز وی نیز تناقض هایی را در فضای کنونی جامعه به وجود می آورد . با استناد به این تحلیل ها این طور به نظر می رسد که اصلاح طلبان برای دست یافتن به کرسی های بهارستان در صدد ایجاد موج های متعدد در فضای سیاسی کاری خاص خودشان هستند . اما سوال اینجاست که چرا این مبحث توسط رحمانی فضلی مطرح شده و حتی در صورت بازی سیاسی کلمات توسط اصلاح طلبان تکذیب رسمی و رسانه ای این مطلب در همان اوان انتشار اتفاق نیفتاده است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه