اخبار داغ

معاون پژوهشی و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان درگفتگو با آناج خبرداد :

دیدار معلمان نمونه آذربایجانی با رهبر انقلاب/ از2 معلم نمونه کشوری و 31 معلم نمونه استانی در آذربایجان شرقی تجلیل می شود

دیدار معلمان نمونه آذربایجانی با رهبر انقلاب/ از2 معلم نمونه کشوری و 31 معلم نمونه استانی در آذربایجان شرقی تجلیل می شود
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: 16 اردیبهشت ماه سال جاری مقرر شده که به مناسبت هفته معلم، برخی از مسوولان آموزش و پرورش به همراه معلمان نمونه استان به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، صمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آناج در خصوص برنامه های آموزش و پرورش استان برای هفته معلم اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم مقرر شده که دو معلم نمونه کشوری، 31 معلم نمونه استان و 489 معلم نمونه منطقه ای آذربایجان شرقی تجلیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه 13 اردیبهشت ماه ساعت 10 در تالار معلم تبریز از معلمان نمونه استانی و کشوری با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تجلیل خواهیم کرد و همچنین وزارت خانه آموزش و پرورش کشور از دو معلم آذربایجان شرقی به عنوان معلمان نمونه کشوری تجلیل خواهد کرد.

,

وی اعلام کرد: 16 اردیبهشت ماه سال جاری مقرر شده که به مناسبت هفته معلم، برخی از مسوولان آموزش و پرورش به همراه معلمان نمونه استان به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف شوند.

,

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان گفت: دیدار از معلمان بیمار و بستری شده نیز یکی از برنامه های آموزش و پرورش استان برای هفته معلم است و نیز تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و تشکیل نمایشگاه کتاب ویژه معلمان استان از دیگر برنامه های مختص هفته معلم است.

,

صمدیان با بیان اینکه مسابقات قرآنی فرهنگیان استان نیز در مرکز شهید رجایی برگزار می شود، اظهار کرد: 17 اردیبهشت ماه سال جاری نیز مراسم عطرافشانی گلزار شهدای معلم نیز برگزار می شود.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه