اخبار داغ

سید محمد غرضی در گفت و گو با «دانا»:

تاثیر منفی خاطره گویی ها بر نسل سوم و چهارم انقلاب/ بیان خاطرات امام(ره) با هدف حفظ حریم شخصی به اصل انقلاب آسیب می رساند

تاثیر منفی خاطره گویی ها بر نسل سوم و چهارم انقلاب/ بیان خاطرات امام(ره) با هدف حفظ حریم شخصی به اصل انقلاب آسیب می رساند
وزیر نفت امام(ره) گفت: برخی افراد هستند که به خاطر منافع خود خاطرات و مطالبی را برای حفظ حریم های خود در مقاطع مختلف مطرح می‌کنند؛ اگرچه این مطالب برای ماندگارشدن در تاریخ خوب است، اما فیض به کسی نمی‌رساند.
[

سید محمد غرضی وزیر نفت امام‏، در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با بیان اینکه امام(ره) بعد از عملیات مرصاد و قبول قطعنامه فرمودند که اگر می‌دانستم این همه نیروی آماده داریم و ازجنگ خسته نشده‌اند هرگز قطعنامه را قبول نمی‌کردم، اظهارداشت: امام خمینی (ره) با درایتی که داشتند تمام جوانب امر را سنجیدند؛ زیرا ایشان برهمه امورات کشور چه درجبهه و چه در اداره کشور اشراف کامل داشتند.

وی ادامه داد: حضرت امام رحمت الله علیه توانایی های زیادی داشتند و از این نظر که عده‌ای از مسئولین وظایف خود راخوب انجام ندادند، امام رضوان الله آنها را خلع و برکنار نکرده و یا هیچگاه به آنها طعنه نزد؛ بلکه با صبر و تحمل کشور را اداره می‌کردند کما این که اکنون نیزاین روال توسط رهبری ادامه دارد.

وزیر نفت امام عنوان کرد: امام رضوان الله ولی زمان و صاحب امور بود به خاطر وقوع جنگ و از دست دادن جوانان بسیار ناراحت بودند، به طور مثال وقتی باغبانی گل‌هایی را می‌پروراند و در نهایت می‌بیند چند گل او پژمرده شده‌اند ناراحت و متأثر می‌شود؛ اما این دلیل بر عوض شدن باغبان نیست.

غرضی همچنین خاطرنشان کرد: برخی افراد هستند که به خاطر منافع خود خاطرات و مطالبی را برای حفظ حریم‌های خود در مقاطع مختلف مطرح می‌کنند؛ اگرچه این مطالب برای ماندگارشدن در تاریخ خوب است، اما فیض به کسی نمی‌رساند.

وی با اشاره به تأثیر منفی این مطالب در جوانانی که در آن زمان نبودند و تحریف سخنان حضرت امام رضوان الله گفت: کسانی‌که در جمهوری اسلامی ایران فداکاری و جانبازی کردند و به نوعی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف انقلاب داشتند قابل احترام هستند و اگر مسائلی توسط این افراد مطرح می‌شود بهتر است آن را توسعه ندهیم زیرا بیان این گونه خاطرات به اصل انقلاب آسیب می‌رساند.

وزیر نفت امام گفت: متهم کردن و دفاع از دیگران را به خود اشخاص واگذار کنیم و فقط باید تجربه قدرتمندی و صلابت انقلاب را به نسل جدید انتقال دهیم، بنده به نوبه خود دلم نمی‌آید حرفی و سخنی بیان کنم که خدای نکرده نسل جدید ما احساس کند که حتما در انقلاب سستی ایجاد شده و مشکلی بر سر راه است و اشخاص خاطی را به روز قیامت واگذار می‌کنیم و بهتر است هر کدام از ما وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

غرضی در پایان خاطرنشان کرد: ملت انقلابی ایران ۳ واقعه مهم و عظیم تاریخی مانند "انقلاب مشروطه"، "ملی شدن صنعت نفت" و "انقلاب ۲۲ بهمن" را ظرف ۱۰۰ سال در این کشور به وجود آورده که هیچ ملتی چنین تجربه ای نداشته است و سیاست‌مداران و دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و نکته مهم این است که مردم ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ماندگار و پایدار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, ,
,
, ,
,
, برخی افراد هستند که به خاطر منافع خود خاطرات و مطالبی را برای حفظ حریم‌های خود در مقاطع مختلف مطرح می‌کنند؛ اگرچه این مطالب برای ماندگارشدن در تاریخ خوب است، اما فیض به کسی نمی‌رساند., برخی افراد هستند که به خاطر منافع خود خاطرات و مطالبی را برای حفظ حریم‌های خود در مقاطع مختلف مطرح می‌کنند؛ اگرچه این مطالب برای ماندگارشدن در تاریخ خوب است، اما فیض به کسی نمی‌رساند.,
,
, , ,
,
, , ,
,
, ,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه