اخبار داغ

کفاشیان: صحبت‌های حسنی‌خو را جدی نگیرید!

کفاشیان: صحبت‌های حسنی‌خو را جدی نگیرید!
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای سرپرستی تیم ملی چند گزینه در ذهنم دارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در مورد دستیاری افشین پیروانی در تیم ملی، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد اینکه حسنی‌خو گفته هرکسی که ناراحت است از فدراسیون برود و کی‌روش می‌ماند و این صحبت به دبیر فدراسیون فوتبال برخورده گفت: منظور حسنی‌خو اسدی نبود. او دبیرکل فدراسیون فوتبال است. شاید منظورش افراد متفرقه‌ای بود که علیه کی‌روش حرف می‌زنند.

کفاشیان در مورد اینکه چه شد که حسنی‌خو چنین موضع‌‌گیری کرد، گفت: یک چیزی گفته است، زیاد جدی نگیرید.

وی در مورد اینکه سرپرست تیم ملی امیر عابدینی خواهد شد یا گزینه دیگری گفت: چند گزینه در ذهنم دارم که شما هم آنها را می‌شناسید. ظرف یکی دو روز آینده سرپرست تیم ملی مشخص خواهد شد. هنوز با کسی مذاکره‌ای نکرده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه قرار است سرپرستی تیم ملی به صورت گروهی باشد، گفت: یک نفر سرپرست تیم ملی خواهد شد و یک گروه تحت نظر او کار می‌کنند و مراحل اداری تیم ملی را انجام می‌دهند تا دیگر لازم نباشد کی‌روش خودش برای همه امور به بخش‌های مختلف فدراسیون مراجعه کند.

وی در مورد اینکه پرداخت مالیات و مشکل ممنوع‌الخروجی کی‌روش چه شد گفت: این مسئله در حال انجام است.

علی کفاشیان در مورد اینکه مازیار ناظمی مدیر روابط‌عمومی وزارت ورزش در وبلاگش نوشته که مالیات کی‌روش را دادیم و رفت، گفت:‌ من نمی‌دانم او در وبلاگش چه نوشته از خودش در این مورد سؤال کنید.

انتهای پیام/آ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه