اخبار داغ

جلالی: داور پنالتی وگل درست ما را نگرفت!

جلالی: داور پنالتی وگل درست ما را نگرفت!
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: آینده‌ای بزرگ در انتظار سایپا است و در دوسال آینده این تیم مدعی اول قهرمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامجید جلالی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: آن‌چیزی که من امروز دیدم یک آینده بزرگ برای سایپاست و ما خوب شروع نکردیم این تیم به جز موارد فنی در مسایل ذهنی هم بهتر می‌شود. با اطمینان می‌گویم سایپا فصل آینده یک رقیب بزرگ برای تیم‌هایی است که می‌خواهند قهرمان شوند. مطمئن باشید که سایپا تیم بزرگی است و مطمئن باشید گل ما درست بود و محسن ترکی داور خوبی است و من به او اعتراض ندارم؛ اما گل ما درست بود و یک پنالتی ما هم دیده نشد. تیم ما می‌داند چگونه بازی را شروع می‌کند و چطور ادامه می‌دهد و به پایان می‌ برد. من باشم یا نباشم سایپا آینده بزرگی دارد و بازیکنان جوان و خوبی دارد و بازیکنان باتجربه بزرگی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادام داد: ترکی را یکی از بهترین داوران می‌دانم عادت کردم اشتباه‌های داوری را بپذیرم و در تیم‌های دیگر هم بودم همین شرایط بود. می‌توانستیم برنده باشیم. پنالتی روی مشکل‌پور گرفته نشد. در آینده باید سه چهار نقطه تیم را ترمیم کنیم و جوانانی که وارد میدان شدند چقدر تاثیرگذار بودند در بازی و توانستند بازی را به سمت ما بچرخانند.

,

مجید جلالی تاکید کرد: تنها تیمی هستیم که در 9 بازی مستقیم از داوری ضربه خوردیم و فقط در یک بازی سود بردیم. سایپا تیم باکلاسی است. رسانه‌ها اگر می‌خواهند به فوتبال خدمت کنند باید به تیم‌هایی بها بدهند که در خدمت فوتبال هستند و در امتداد فوتبال هستند نه آنهایی که سرو صدا می‌کنند و چنین تیم‌هایی نباید تنها باشند. هفته پیش در تبریز هم همین طور شد در اصفهان هم همین طور بود در 9 بازی از داوری لطمه خوردیم و هیچ تیمی در لیگ چنین شرایطی نداشت و فقط ما بودیم که چنین اتفاقی رخ داد.

,

وی در مورد اینکه بازی خیلی حاشیه داشت و شما در رختکن صحبت کردید از جمله با میداودی صحبت کردید،گفت: اگر در رختکن کاری نکرده بودم آن حاشیه‌ها می‌توانست ادامه داشته باشد. ولی یک چیز را بدانید که همیشه اینطور نیست که با تنبیه کردن همه مسایل حل شود، میداودی مقابل رفتار زشت هوادار عکس العمل زشتی داشت. مطمئن باشید هر تیمی به اندازه ما از داوری اینقدر ضربه می‌خورد خیلی سرو صدا می‌کرد. سایپا باید تمجید شود از نظر فرهنگی، چه من در سایپا باشم یا نباشم این تیم در دو سال آینده مدعی اول قهرمانی است و سایپا باشگاهی است که به فوتبال خدمت می‌کند و باید حمایت شود.

,

سرمربی سایپا در مورد احتمال جدایی این تیم از کرج، گفت: کاملا در جریان موضوع هستم  و سایپا تصمیم دارد که جایی دیگر برای میزبانی‌اش انتخاب کند به خاطر مسایلی که پیش آمده اما هنوز به تصمیم قطعی نرسیدند و من دوست دارم که سایپا در کرج باشد. تیمی که در شهر است توقع کمک و حمایت داشته باشد و من به عنوان یک مربی در حیطه خودم تلاش می‌کنم تیم سایپا در کرج بماند و اینجا شایسته است و امیدوارم اینطور باشد.

,

وی در مورد اینکه چرا می‌گوید در سایپا شاید نباشد، گفت: به لحاظ تجربیات قبلی‌ام این را می‌گویم من نمی‌دانم از سه سالگی دو سالگی در فوتبال بودم از روزی که یادم می‌آید در فوتبال بودم. تحولات فوتبال را می‌شناسم و باشگاه سایپا را دوست دارم و دلم می‌‌خواهد در این باشگاه کارم را ادامه بدهم و کاری که کردیم زمینه ساز یک آینده بزرگ است و طبیعی است که وقتی چیزی را می‌کارم ثمره‌اش را ببینم اما بخاطر تجربیات قبلی محتاط صحبت می‌کنم.

,

سرمربی سایپا در مورد ماندن سایپا در کرج گفت: این موضوع‌هایی نیست که من بخواهم پاسخگو باشم و در حیطه مدیریت است. اگر می‌خواهید تیم لیگ برتری در این شهر باشد باید بهایش را هم بدهید سایپا پول نمی‌خواهد حمایت می‌خواهد باید آنها باشد. من از موضوع‌ها و مشکلات خبر ندارم و امیدوارم سایپا در کرج بماند.

,

جلالی در مورد اینکه شما زمان علی‌آبادی در حمایت از مربیان ایرانی نامه نوشتید زمانی که برانکو مربی تیم ملی بود، گفت: مربی هرجای دنیا که باشد همکارم است و این کارهای رسانه‌ای است که مربیان را مقابل یکدیگر قرار می‌دهند من بهترین دوره‌های مربیگری‌ام را در انگلیس و ژاپن گذراننده‌ام و نمی‌خواهم خارجی ستیز باشم و ظرفیت‌های فوتبالم را می‌شناسم و برانکو در این کشور بوده و کار کرده و نیتش خدمت کردن بوده است. ما مشکلات مدیریتی داریم که نمی‌دانیم از فوتبال چه می‌خواهیم و اینکه برایندش چه می‌خواهد باشد.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه