اخبار داغ

در همایش مشترک مسئولان ورزش بسیج خواهران و بسیج ورزشکاران خواهران تأکید شد؛

جذب 15 هزار مربی در سال 94/ذ اخلاق و معنویت مربیان اولویت ورزش خواهران

جذب 15 هزار مربی در سال 94/ذ اخلاق و معنویت مربیان اولویت ورزش خواهران
همایش مشترک مسئولان ورزش خواهران بسیج و بسیج ورزشکاران خواهر با محوریت ارتقای اخلاق و معنویت در بین مربیان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، همایش مشترک مسئولان ورزش خواهران بسیج و بسیج ورزشکاران خواهران دیروز در قم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در این همایش که یک روزه که مسئولان ورزش خواهران بسیج و بسیج ورزشکاران خواهران سراسر کشور حضور داشتند، برنامه‌های سال 94 ورزش خواهران تبیین شد و کارگاه توجیهی با محوریت اولویت دادن اخلاق و بالا بردن سطح معنویت در بین مربیان ورزشی برگزار شد.

,

 

,

سردار یزدانی رئیس سازمان بسیج ورزش و داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز مهمانان ویژه این همایش بودند. سردار یزدانی در این همایش با اشاره به اهمیت برنامه ورزشی خواهران در سال 94 گفت: با توجه به اینکه امسال سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت نامگذاری شده است، توجه جدی به برنامه‌های ورزشی خواهران باید صورت گیرد. همچنین امسال برنامه‌های ورزشی باید با اولویت اخلاق با محوریت مربیان صورت گیرد تا شاهد رشد معنویت و مباحث اخلاقی در جامعه ورزش کشورمان باشیم.

,

 

,

آذرنوش هم طی سخنانی با تاکید موضوع اخلاق در ورزش اظهار داشت: مربیان با توجه به نقشی که در تربیت ورزشکاران دارند تاثیر زیادی روی ورزشکار دارند و به همین خاطر امیدواریم در سال 94 بتوانیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اخلاقی برای مربیان، شاهد گسترش و ارتقای سطح اخلاق در بین ورزشکاران و مربیان باشیم.

,

 

,

همچنین در این همایش زینی وند مسئول ورزش خواهران بسیج و علی آبادی مسئول بسیج ورزشکاران خواهران نیز با تاکید بر تعامل مشترک، به تبیین برنامه های سال 94 برای مدیران حاضر در همایش پرداختند.به گفته زینی وند یکی از برنامه‌های مشترک سازمان ورزش بسیج و بسیج ورزشکاران جذب 15 هزار مربی در سراسر کشور است.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه