اخبار داغ

ابتکار اندر خم کارنامه درخشان کاری خود به ریاست جمهوری می اندیشد!

ابتکار اندر خم کارنامه درخشان کاری خود به ریاست جمهوری می اندیشد!
معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور با عنایت به کارنامه نه چندان درخشان خود به مصاحبه عریض و طویلی پرداخته و در نهایت فروتنی از نامزدی برای ریاست جمهوری امتناع کرده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری زنان قم ، خانم ابتکار که ید طولایی در حضور در مراسم های متفرقه دارد این بار در مراسم رونمایی از طرح ملی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور باردیگر بحث محیط زیست را عنوان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری زنان قم,

خانم ابتکار با حضور در مراسم رونمایی از طرح ملی سازمان فنی و حرفه ای کشور باردیگر بر حفظ محیط زیست و ایجاد مشاغل سبز تاکید کرد این درحالی است که هنوز جنجال حضور وی در مراسم حمایت از سگ های شیراز بر سر زبان هاست و بسیاری از منتقدان معتقدند وی نباید در مسائلی که به وی کمتر ارتباط دارد ورود پیدا کند.

,

به راستی منظوراز مشاغل سبزی که بیشتر شبیه به یک شعار می ماند تا هدفی برای فنی و حرفه ای و وزارت کار و تعاون چیست؟ آیا هنوز هم با وجود تاکید ربیعی، وزیر کار و تعاون بر عدم مهارت دانش آموختگان دانشگاهی راهی برای جذب نیرو آن هم در مشاغل سبزی که هنوز وجود ندارد، هست؟

,

البته مسئله گرد و غبار اهواز و ورود دیرهنگام و البته غیرموثر وی هنوز از ذهن مردم اهواز پاک نشده و کماکان از عملکرد ضعیف وی ناراضی اند.

,

به راستی مصاحبه عریض و طویل با روزنامه اصلاح طلب مهمتر است یا رسیدگی به مسائلی همچون هوای آلوده و نامناسب شهرهای بزرگ کشور که هراز گاهی در گوشه ای از کشور نفس مردم را بند می آورد؟ خانم ابتکار آیا بهتر نیست کمی از حساسیت خودرا به مسئله بیماری سالک و موش های ناقل آن معطوف کنید و مسئله سگ کشی را به سازمان مربوطه واگذار نمایید؟

,

شاید اخبار بیماری شایعی که در برخی شهرهای کشور شایع شده است به گوش رئیس سازمان محیط زیست رسیده است چراکه این بار مشکل از سگ ها نیست بلکه مشکل شیوع این بیماری که جای زخم آن تا آخر عمر برجسم انسان می ماند مربوط به موش ها است.

,

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر شیوع بیمار سالک در 17 استان کشور گفت: فعلا گرفتار موش ها هستیم اجازه دهید بلایی سر موش ها بیاوریم تا حاشیه و مشکل جدیدی را ایجاد نکنند و گربه ها و سگ ها را به سازمان های دیگر بسپاریم. وجود موش ها در فاصله 500 متری مناطق مسکونی، مشکل ساز است؛ تعداد موش های منتقل کننده سالک به دلیل افزایش کاشت صیفی جات از جمله گوجه فرنگی در برخی شهرها و نابسامانی نخاله های ساختمانی افزایش یافته است.

,

شایدخانم ابتکاردارای عناوین و جوایز بسیاری باشند که در ابتدای مصاحبه اشاره مبسوطی به آن شده است اما آنچه مسلم است در دولت فعلی کارنامه درخشانی از وی دیده نشده است بنابراین نمی توان به طور قطع وی را گزینه مناسبی برای نامزدی ریاست جمهوری عنوان کرد چراکه به زعم خود وی ، زنان عملکرد چندانی در دولت و مجلس ندارند و با زیر سوال بردن زنان حاضر در مجلس عملا به توجیه عملکرد خود پرداخته است.

,

حضور زنان همواره در عرصه سیاست قابل تقدیر بوده و خدماتی که این قشر باوجود محدودیت های بسیاری که دارند، ارائه داده اند قابل دفاع است اما نباید با زیر سوال بردن عده ای در بخش دیگر و توجیه مسائل مربوط به خود به حواشی دامن زده و اقدامات غلط و نادرست خودرا کتمان کرد چراکه به قول خود خانم ابتکار مردم می بینند و خیلی خوب می توانند قضاوت کنند چراکه همواره در بطن مشکلات کشور هستند بنابراین جایی برای توجیه و تکذیب باقی نمی ماند.

,

شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها سوخت پاک سوخت انرژی اتمی است،  می گوید: این که در تهران آلودگی داریم شکی نیست. آلایندگی تهران فقط به بنزین ربطی ندارد. خیلی از خودروهای ما استاندارد نیست، سوخت های دیگر مثل گاز ،‌ آلودگی کارخانجات و ... نیز در آلودگی هوای شهرتهران دخیل است. در حال حاضر هم علی رغم تبلیغات گسترده ای که وجود دارد، بنزین وارداتی یورو 4 نیست.

,

مردم خود به خوبی آگاه اند که بنزین تولید داخل به همان میزانی آلودگی ایجاد کرد که بنزین های وارداتی بر آلودگی ها افزودند و بارها ادعای یورو4 بودن بنزین های وارداتی از طریق رسانه ها تکذیب شده و این موضوع جایی برای درخشیدن در کارنامه خانم ابتکار ندارد چراکه مردم خود به چشم دیدند و لمس کردند.

,

این درحالی است که مصاحبه و شمارش افتخارات آن هم در یک روزنامه اصلاح طلب راه مناسبی برای توجیه نیست و این بار باید کاری کرد تا کارنامه خانم ابتکار به درخشش بیافتد چراکه تمامی چیزهایی که در مصاحبه آمده است تنها به توجیه، توضیح و سرکوب عملکرد برخی بانوان مجلس بر می گردد ولا غیر.

,
,
, ,


انتهای پیام/پ

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه