اخبار داغ

رقیبی که آفتاب یزد برای "روحانی" تراشید/ رپرتاژ روزنامه زنجیره‌ای برای ابتکار+ عکس

رقیبی که آفتاب یزد برای "روحانی" تراشید/ رپرتاژ روزنامه زنجیره‌ای برای ابتکار+ عکس
روزنامه آفتاب یزد در مصاحبه ای با معصومه ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست، وی را در مقابل روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم قرار داده است و با یک رپرتاژ برای وی در حالی که تا کنون حرفی از حضور وی در انتخابات مطرح نبوده است تیتر «به دنبال ریاست جمهوری نیست» را از سخنان وی بیرون کشیده و برجسته کرده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، روزنامه آفتاب یزد در مصاحبه ای با معصومه ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست، وی را در مقابل روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم قرار داده است و با یک رپرتاژ برای وی در حالی که تا کنون حرفی از حضور وی در انتخابات مطرح نبوده است تیتر «به دنبال ریاست جمهوری نیست» را از سخنان وی بیرون کشیده و برجسته کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این در حالی است که ابتکار در این مصاحبه نیز به صورت مستقیم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری صحبتی نداشته است.

,

در این مصاحبه برخلاف اسنادی که هرگز از سوی ابتکار ارائه نشد، بار دیگر آلودگی هوا به گردن بنزین‌های تولید داخل انداخته و ابتکار به دفاع تمام قد از واردات بنزی پرداخت.

,

ابتکار در جای از سخنان خود با گریز زدن به مسائل زنان در جامعه اظهار کرده است: در این دوران هیچ وقت خانم‌ها مطالبه سهم خواهی نکردند و این همان طبیعت نگاه معنوی و مادرانه آنهاست زیرا یک مادر هیچ‌گاه به دنبال سهم‌خواهی نیست. ولی این موضوع نباید باعث شود که مدیران و برنامه ریزان تعادل جنسیتی را نادیده بگیرند . در این مسائل عموم زنان (حال ممکن است تعدادی از خانم‌ها اینگونه فکر نکنند) همیشه نگاه شان فداکارانه و مادرانه بوده است. ما اکنون از شهرهای مختلف نماینده‌های خانم در مجلس داریم و این اتفاق خیلی با ارزشی است . ولی در مقایسه با آقایان خیلی کم هستند و یک دلیل اصلی اش هم غلبه بحث‌های سیاسی است و یک دلیل دیگر آن این است که خانم‌ها خیلی منافع مالی ندارند و وارد باندهای قدرت نمی‌شوند و بعضی وقت‌ها هم علاقه مند نیستند که وارد شوند... البته از نمایندگان خانمی که اکنون در مجلس هستند آبی گرم نمی شود.

, از نمایندگان خانمی که اکنون در مجلس هستند آبی گرم نمی شود.,

 

,

نمایندگان از من نخواستند به اهواز سفر کنم

, نمایندگان از من نخواستند به اهواز سفر کنم,

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود به مسئله ریزگردها و مدیریت خود بر این موضوع اشاره کرده و ادعا کرده است که چندین بار به خوزستان سفر کرده است؛ این در حالی بود که در روزهای بحران خوزستان، اهواز از مسئولین به ویژه مسئول محیط زیست خالی بود.

,

ابتکار در این خصوص گفت: حضور در استان‌ها بسیار ضروری است. مسئولان باید حتما پاسخگو باشند. سفری که من با دست پر، همراه مصوبه دولت به اهواز رفتم، چهارمین سفر من به خوزستان به شمار می‌رفت.مسئولان باید با مردم همدل و همراه باشند، باید از کار شعاری و تبلیغاتی صرف، از دادن وعده‌های توخالی، از کتمان حقیقت و یا گفتن موارد نادرست و دروغ بپرهیزیم.

,

وی در ادامه گفت: ما با نمایندگان مجلسی که بعدها خود به این موضوع دامن زدند و تبدیل به جریانی در رسانه‌ها شد، جلسه داشتیم، هیچ وقت نمایندگان در آن جلسه از من نخواستند که الان شما به اهواز سفر کنید، خواسته آنان از من، گرفتن بودجه، برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات برای حل مشکل و رسیدن به سرانجامی بود.

,

 

,

ابتکار در ادامه به حضورش در جمع معترضان به سگ کشی اشاره کرد و ضمن بیان این موضوع که حضور در اهواز جنبه شعاری داشته و کاری از من نمی آمد گفت: رفع ابهام در موضوع سگ کشی به عهده ما نیست. از کی تا حالا ما باید یک پرونده قضایی را رفع ابهام کنیم؟! ما در این قضیه مسئولیتی نداریم مسئولیت برعهده شهرداری‌ها و همچنین کسانی است که این خبر را منتشر کرده اند. فکر می‌کنم بالاخره وقتی خبری منتشر می‌شود مسئولیتی در قبال صحت و سقم خبر به وجود می‌آید تایید صحت و سقم این موضوعات بر عهده سازمان نیست و برعهده مرجع قضایی است و ما مسئولیت خودمان را انجام دادیم و به مراجع قضایی معرفی کردیم.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه