اخبار داغ

دیدار انتخاباتی عارف و روحانی

دیدار انتخاباتی عارف و روحانی
رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به سوالی درباره دیدار انتخاباتی‌اش با رئیس‌جمهور گفت: وقتی با بزرگان می‌نشینیم در مورد موضوعات مختلف از جمله مسئله انتخابات صحبت می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهان، محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان و رقیب حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که در نهایت به نفع وی از صحنه انتخابات کنار رفت در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سئوال که آیا اخیراً درباره انتخابات مجلس با آقای روحانی مذاکره داشته‌اید؟ گفت: وقتی با بزرگان می‌نشینیم در مورد موضوعات مختلف از جمله مسئله انتخابات صحبت می‌کنیم. امسال مهمترین مسئله انتخابات است و قاعدتاً با هر کدام از بزرگان و عزیزان بنشینیم بحث انتخابات هم می‌شود.

وی افزود: معمولاً برای عید نوروز با بزرگان دیدار داریم و دیدار با حجت‌الاسلام روحانی نیز به مناسبت عید نوروز بود.

روز گذشته خبرهایی مبنی بر دیدار محمدرضا عارف و حجت‌الاسلام حسن روحانی در پاستور از سوی یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب مطرح شد. دیداری که رسانه‌های اصلاح‌طلب از آن به عنوان دیدار نوروزی یاد می‌کنند ولی یکی از مهمترین رئوس این دیدار را بحث‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرده‌اند.

این روزنامه اصلاح‌طلب درباره مباحث انتخاباتی مطرح شده بین حجت‌الاسلام روحانی و محمدرضا عارف نیز نوشته که "دو طرف در بخش دیگری از این دیدار موضوع انتخابات مجلس را مورد بحث و بررسی قرار دادند. عارف ضمن بیان برخی اقدامات جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و حضور پرشور مردم تاکید خود را بر انجام اقداماتی قرار داد که در نهایت افزایش نرخ مشارکت مردم در انتخابات را در پی داشته باشد. روحانی هم جدیت دولت در خصوص برگزاری انتخابات سالم و پرشور مطابق با خواست عمومی جامعه و تشکیل مجلسی بر مبنای رای مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام را مورد اشاره قرار داد و اطمینان داد دولت در راه استیفای حق‌الناس از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد. روحانی همچنین بر لزوم حضور همه سلیقه‌های درون نظام در انتخابات تاکید کرده و آن را یکی از پیش‌زمینه‌های تحقق افزایش نرخ مشارکت در انتخابات دانست."

در ادامه گزارش این رسانه اصلاح‌طلب آمده که "عارف ضمن بیان برخی اقدامات جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و حضور پرشور مردم تاکید خود را بر انجام اقداماتی قرار داد که در نهایت افزایش نرخ مشارکت مردم در انتخابات را در پی داشته باشد. روحانی هم جدیت دولت در خصوص برگزاری انتخابات سالم و پرشور مطابق با خواست عمومی جامعه و تشکیل مجلسی بر مبنای رای مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام را مورد اشاره قرار داد و اطمینان داد دولت در راه استیفای حق‌الناس از ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد. روحانی همچنین بر لزوم حضور همه سلیقه‌های درون نظام در انتخابات تاکید کرده و آن را یکی از پیش‌زمینه‌های تحقق افزایش نرخ مشارکت در انتخابات دانست."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه