اخبار داغ

جنگنده سعودی به جای بمب صندوق انداخت

جنگنده سعودی به جای بمب صندوق انداخت
جنگنده های متجاوز سعودی با انداختن صندوقهای اعلامیه، باعث ویرانی خانه ای در صنعا و زخمی شدن شدید یکی از اعضای خانواده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از واحد مرکزی خبر، جنگنده های متجاوز سعودی با انداختن صندوقهای اعلامیه، باعث ویرانی خانه ای در صنعا و زخمی شدن شدید یکی از اعضای خانواده شدند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش شبکه المسیره، جنگنده های متجاوز سعودی علاوه بر بمباران خانه های شهروندان در صنعا پایتخت، با انداختن صندوقهای اعلامیه نیز باعث ویرانی خانه ها می شوند.  

,

محمد الجبلی گزارشگر المسیره گفت جنگنده های عربستان روز گذشته یک صندوق پر از اعلامیه را روی خانه ای در صنعا پایتخت یمن انداختند که علاوه بر ویران کردن بخشی از خانه، باعث زخمی شدن شدید یکی از اهالی خانه شد. روی این اعلامیه ها نوشته شده است: «برادر هموطن یمنی، ما به خاطر تو وارد جنگ شده ایم و دشمن تو نیستیم».

,

شدت ضربه این صندوق باعث شد هر دو پای یکی از اعضای خانواده به شدت زخمی و یک پای او قطع شود. یکی از همسایگان این شهروند یمنی که به کمک او شتافته بود گفت آیا می توان ادعای آل سعود را باور کرد که به خاطر ما خانه های ما را بمباران و ویران می کنند. کارشناسان معتقدند توسل مقامات عربستان به پرتاب صندوقهای اعلامیه نشان از ضعف و شکست آنان در برابر پایداری مردم یمن دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه