اخبار داغ

جزئیات از نتایج نهایی تجدیدنظر بورسیه‌ها

جزئیات از نتایج نهایی تجدیدنظر بورسیه‌ها
رئیس سازمان امور دانشجویان آخرین جزئیات از نتایج نهایی تجدیدنظر بورسیه‌ها را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهان، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم در نشست خبری درباره وضعیت پرونده نهایی بورسیه‌های دوره‌های قبل، اظهار داشت: درخواست‌های تجدیدنظر برای بورسیه‌های قبلی بررسی و رسیدگی شد و جمع‌بندی نتایج آن به تأیید شورای مرکزی بورس رسیده است.

وی گفت: این نتایج از اواخر فروردین‌ماه به‌تدریج به دانشگاه‌ها اعلام می‌شود، اما جزئیات آن طی روزهای آینده در بیانیه‌ای توسط وزارت علوم اعلام می‌شود.

صدیقی درباره نظر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره بررسی بورسیه‌های قبلی و غیرقانونی بودن این اقدام، گفت: پاسخ کمیسیون اصل ۹۰ به‌شکل حقوقی به این کمیسیون اعلام می‌شود.

وی تأکید کرد: نهادهای مختلفی درگیر این مسئله هستند و بحث‌ها عمدتاً حقوقی است، لذا پاسخ کمیسیون در قالب نامه‌ای حقوقی به آنها اعلام می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پاسخ به این سؤال که آیا کمیته تجدیدنظر بورسیه‌ها نباید به تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رسید، گفت:‌ این کمیته استقلال تصمیم‌گیری نداشته، بلکه در تشخیص مصادیق نظر ورود کرده و نتایج بررسی‌های خود را به شورای مرکزی بورس و وزیر علوم برای تصمیم‌گیری اعلام کرده است، لذا کمیته‌‌ای می‌تواند محل مناظره باشد که استقلال تصمیم‌گیری داشته باشد.

صدیقی درباره استعفایش از سازمان امور دانشجویان، گفت: قصد کناره‌گیری ندارم و تا وقتی که آقای فرهادی وزیر علوم بخواهند در خدمت ایشان هستم، قرار شده با حداقل تغییرات کار را پیش ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه