اخبار داغ

ماموریت انتخاباتی‌جهانگیری ویونسی دردولت

ماموریت انتخاباتی‌جهانگیری ویونسی دردولت
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: از منابع موثق شنیده‌ایم که شخص جهانگیری و یونسی از سوی دولتی‌ها در حوزه انتخابات ورود یافته و به دنبال تشکیل مجلسی وابسته به دولت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با فارس، با ابراز نارضایتی از جهت‌گیری روشن دولت در انتخابات و اظهارات اخیر جهانگیری در جمع کارگزاران اظهار کرد: تقریبا در طول تاریخ انقلاب اسلامی سابقه نداشته است که دولتی در سطوح بالای مدیریتی و شخص رئیس جمهور نسبت به انتخابات اعمال نظر کند اما این موضوع در مدت اخیر در میان دولتی‌ها مشاهده شده است.

وی افزود: آنچه ما شاهدیم این بوده که شخص رئیس جمهور و مدیران رده بالای دولت نه تنها غیر مستقیم بلکه کاملا مستقیم و واضح به موضوع انتخابات ورود پیدا کرده‌ و بارها روحانی در صحبت‌های خود بر کیفیت برگزاری انتخابات تاکید کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از منابع موثق شنیده‌ایم که شخص جهانگیری و یونسی از سوی دولتی‌ها در حوزه انتخابات ورود یافته و مسئولیت دارند، با سازماندهی و تشکیل جلسات میان احزاب، اقوام و اقلیت‌ها، شهر به شهر و روستا به روستا به دنبال تشکیل مجلسی وابسته به دولت هستند.

قاضی‌زاده با تاکید بر اینکه این مسیر دولت غلط است، گفت: اینکه شخص جهانگیری در میان کارگزاران می‌گوید اگر مجلس معتدلی نداشته باشیم کار دولت ناتمام می‌ماند، غلط است، کار دولت وقتی ناتمام است که نتواند همدلی و همزبانی را در جامعه باب کند.

وی تاکید کرد: این یک ضعف بزرگ برشمرده می‌شود که دولت بخواهد مجلسی را از جنس خود همراه کند تا هیچ تریبونی برای نقادی وجود نداشته باشد چرا که در این صورت صدای انتقاد مردمی بلند می‌شود، این یک امر ملزم بوده که باید تریبونی به عنوان مجلس باشد که با نقد خود، تصمیمات را حلاجی و به پیشرفت و تعالی دولت کمک کند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی از تلاش برخی برای مصادره کردن موضوع توافق هسته‌ای به نام خود به منظور بهره‌برداری در انتخابات یاد کرد و گفت: در این زمینه باید بگویم ریشه این مسئله از آنجایی اشتباه و نادرست بوده که ما بخواهیم سرنوشت کشور خود را در موضوع مهمی نظیر انتخابات به ارتباط با بیگانگان و یک موضوع خارجی گره بزنیم.

قاضی‌زاده تصریح کرد: سرنوشت سیاسی این کشور را باید به موضوعات داخلی و توانمندی‌های داخلی و با تکیه بر روح و شور حماسه آفرینی ایرانیان گره زد اما متاسفانه امروز می‌بینیم که اصلاحات به طرفداران دگراندیش و ملی مذهبی خود خیانت می‌کند و از مذاکرات که وصل به تصمیم‌های خارجی و دشمنان ما بوده در موضوع ملی و حماسی مهمی نظیر انتخابات به عنوان کمپین انتخاباتی استفاده می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته ذکر این نکته حائز اهمیت بوده که توافق و موفقیتی هم هنوز حاصل نشده و عده‌ای برای منافع خود چنین باج‌های سنگینی به دشمن داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه