اخبار داغ

نگاهی به کتاب «تمرین برای سرعت، چابکی و سریع بودن»

معرفی 262 الگوی حرفه‌ای برای رسیدن به نهایت چابکی

معرفی 262 الگوی حرفه‌ای برای رسیدن به نهایت چابکی
کتاب «تمرین برای سرعت، چابکی و سریع بودن» اثر «ونس فرینو» و «لی برون» به چاپ سوم رسید. این کتاب یک منبع تمرین نهایی برای ورزشکاران و مربیان به حساب می‌آید و شامل بیش از 262 تمرین و الگوی تمرینی، برنامه ‌ریزی‌های ورزشی و دسترسی‌های منحصر به‌فرد به کتابخانه‌های ویدیویی آنلاین می‌شود. ارزیابی‌ها موجود در این کتاب پارامترهایی را برای برنامه‌ریزی فردی و تمرین‌های خاص ورزشی ارائه می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آس‌پرس به اعتقاد نویسندگان این اثر مکتوب، ورزشکاران این دوره قوی‌تر، سریع‌تر، بزرگتر و حتی سریع‌تر از ورزشکاران قدیمی هستند. وجود ترکیبی از قدرت، سرعت و سریع بودن باعث شده که ورزشکاران جدید مقدار کارایی، کیفیت مسابقه و تمرین‌هایشان را بالا ببرند. کتاب «تمرین برای سرعت، چابکی و سریع بودن» یک برنامه کامل تمرینی است که شما می‌توانید از آن برای جلو رفتن در برنامه تمرینی مسابقات خود استفاده کنید.


با این بسته کامل تمرینی، شما یک دسترسی آنلاین منحصر به‌فردی را به کتابخانه بصری خواهید داشت، کتابخانه‌ای که شامل موثرترین الگوها و تمرین‌ها برای ارتقاع مهارت‌های حرکتی است و شما با استفاده از آن خواهید دید که چگونه می‌توانید بهترین برنامه را انتخاب کنید و بهترین و مهم‌ترین تمرین‌های موجود در این اثر را به اجرا درآورید.


برنامه‌های تمرینی موجود در کتاب «تمرین برای سرعت، چابکی و سریع بودن» برای رشته‌ها ورزشی مانند بیس‌بال و سافت‌بال، فوتبال آمریکایی و راگبی، بسکتبال و نت‌بال، ورزش‌ها رزمی، دو و میدانی، فوتبال، لاکروس، بدمینتون و تنیس، راکت‌بال و اسکواش به کار می‌روند.


بهترین کارشناسان ورزشی در این کتاب به معرفی بهترین اطلاعات در آزمایش، تکنیک‌ها، الگوهای و برنامه‌ها تمرینی می‌پردازند تا قابلیت‌ها حرکتی ورزشکاران را به بالاترین حد ممکن برسانند.


کتاب «تمرین برای سرعت، چابکی و سریع بودن» شامل 262 برنامه تمرینی ثابت شده، برای سفارشی ساختن برنامه‌ها و فرآیند ورزشی است.


اگر به طور جد به دنبال ارتقاع کارایی ورزشی خود هستید، این کتاب یک نیاز ضروری برای شما محسوب می‌شود، کتابی که در دو بخش و 16 فصل ارائه شده است.


بخش نخست این اثر، تمرین نیازها نامگذاری شده است و  چگونگی فرآیند تمرینات، ارزیابی ورزشکار، ترکیب تمرینات ذهنی، تمرین سرعت، تمرین چابکی و تمرین سریع بودن و زمان واکنش، 6فصل این بخش را تشکیل می‌دهند.
بخش دوم کتاب «تمرین برای سرعت، چابکی و سریع بودن» برنامه‌های تمرینی نامگذاری شده است و توسعه یک برنامه سفارشی، بیس‌بال و سافت‌بال، فوتبال آمریکایی و راگبی، بسکتبال و نت‌بال، ورزش‌های رزمی، دو و میدانی، فوتبال، لاکروس، تنیس و بدمینتون و راکت‌بال و اسکواش 10 فصل این بخش از کتاب را تشکیل داده‌اند.


دکتر «لی براون» دارای مدارک EdD, CSCS*D, FNSCA, FACSM است و رئیس سابق هیات مدیره سازمان NSCA نیز بوده است. او در سال 2014 جایزه دستاورد مادام‌العمر سازمان NSCA را به خاطر فعالیت‌هایش در این سازمان کسب کرد. براون همچنین دارای مدرک مربیگری در علوم ورزشی و دکترای رهبری آموزشی از دانشگاه آتلانتیک فلوریدا است. این مربی آموزشی ورزش دبیرستان و  بسیاری از ورزش‌ها، در حال حاضر پروفسور پرورش‌اندام در دپارتمان حرکت‌شناسی دانشگاه ایالت کالیفورنیا، فولرتن است. او و همسرش «ترزا» اکنون در بوئنا پارک کالیفرنیا اقامت دارند.


«ونس فرینو» دیگر نویسنده این کتاب، رئیس سیتم‌های تمریتی F3، LLC  و همچنین Nike NG 360 Golf و کارشناس عملکرد تیم‌ها Cliffs، برای نظارت بر عملکرد برنامه‌ای گلف است. فرینو لیسانس علوم ورزشی خود را از دانشگاه ایالت فلوریدا گرفته و به همکاری در علوم حرکات کاربردی آموزشگاهی مشغول است. او همچنین کارشناس تناسب‌اندام سالم در پزشکی ورزشی، مدیر تناسب‌اندام سالم و دارای مدرک بین‌المللی فدراسیون پرورش اندام است. این متخصص کارشناس پرورش‌اندام، مربی باشگاه وزنه‌برداری در آمریکا، مربی درجه 2 دوچرخه‌سواری آمریکا و کارشناس عملکرد باشگاه گلف Nike NG 360 نیز محسوب می‌شود.


«آلن هدریچ» مربی پرورش‌اندام دانشگاه ایالت کلورادو در پوئبلو، درباره‌ این اثر می‌گوید:« ابین کتاب یکی از کتاب‌هایی است که من به طور مرتب از آن برای طراحی برنامه ورزشی ورزشکارانم استفاده می‌کنم.»


«بوید اپلی» بنیانگذار سازمان جهانی پرورش اندام، مربی پرورش‌اندام دانشگاهی آمریکا و 100 دانشگاه برتر چهره‌ها ورزشی فوتبال آمریکایی در قرن، درباره این اثر این‌گونه اظهار نظر می‌کند: « کتاب تمرین برای سرعت، چابکی و سریع بودن، یک مرجع کامل است که به همه‌ خوانندگانش سود می‌رساند. توصیه‌ها آورده شده در این اثر، حاصل تحقیق‌اند و به آسانی برای نیاز هر ورزشکاری تنظیم شده‌اند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه