اخبار داغ

دیدار سردار نقدی با سران عشایرچهارمحال و بختیاری+عکس

سبک زندگی عشایر نزدیکترین سبک به زندگی اسلام است/هر جا خیانتی در کشور اتفاق افتاد قوم لر آن لکه را پاک کرده است

سبک زندگی عشایر نزدیکترین سبک به زندگی اسلام است/هر جا خیانتی در کشور اتفاق افتاد قوم لر آن لکه را پاک کرده است
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، وجود قوم لر را گنجینه‌ای برای نظام دانست و گفت: هر جا خیانتی در کشور اتفاق افتاد، قوم لر آن لکه را پاک کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج عشایر؛ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج و آزوغ رئیس سازمان بسیج عشایری با سران طوایف و ایلات عشایر چهارمحال و بختیاری دیدار کردند. در این دیدار صمیمی که بیش از 60 نفر از سران طوایف و بزرگان عشایر چهارمحال و بختیاری حضور داشتند، سردار نقدی در سخنان کوتاهی ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع عشایر، سبک زندگی عشایر را نزدیکترین سبک به زندگی اسلام دانست و از حضور تاثیرگذار عشایر در اقتصاد و تامین 27 درصد از نیازمندی‌های دام کشور قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایر,

 

,

در ادامه نیز سرهنگ آزوغ رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، ضمن تشریح آخرین وضعیت هسته ای کشور به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه در سال های گذشته اشاره داشت و افزود: وزیر امور خارجه فرانسه در جایی عنوان کرده بود که مشکل ما با ایران هسته ای نیست بلکه نفوذ ایران در قلوب و دل کشورهای دنیا بدون توسل به زور است و این موضوع برای ما کشورهای اروپایی قابل تحمل نیست.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به جنایات وحشتناک داعش در کشورهای مختلف، از کشورهای حامی این جریان منحوس به شدت انتقاد کرد.

,

 

,

آزوغ با اشاره به صاحب نفوذان و روسای طوایف عشایر چهارمحال و بختیاری به وضعیت کشور یمن، خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی مقام عظمای ولایت، بینی رژیم منحوس آل سعود در یمن به خاک مالیده شد.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، وجود قوم لر را گنجینه ای برای نظام دانست و افزود: هر جا خیانتی در کشور اتفاق افتاد، قوم لر آن لکه را پاک کرده است.

,

 

,

این مقام مسئول ضمن اشاره به خصوصیات قوم لر، قوم لر را قومی یکدست و بکر و از محبین و شیعه امیر المومنین(ع) دانست و با تمجید از فداکاری های قوم لر و بختیاری، شمشیر این قوم را همیشه بر علیه دشمنان اسلام و انقلاب در طول تاریخ پنداشت.

,

 

,

آزوغ، ضمن ذکر خاطراتی از برخورد حضرت امام (ره) با عشایر، برخورد مقام معظم رهبری با عشایر را رابطه ای دلی و سراسر عشق دانست.

,

 

,

وی در بخش پایانی سخنان خود، مهمترین هدف خود را در سازمان بسیج عشایری حفظ فرهنگ عشایر و کمک به حل مشکلات عشایر دانستند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه