اخبار داغ

احمدی نژاد:

جهان نیازمند منش امام علی(ع) است/ آمریکا به سرازیری می رود

جهان نیازمند منش امام علی(ع) است/ آمریکا به سرازیری می رود
عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام علی(ع) مظهر بخشندگی، تجلی عزت خدا، کرامت و حقیقت الهی است، گفت: جهان امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند منش و عدل امام علی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد جمعه شب در مراسم جشن مولود امام علی(ع) در مقبره سعیدالعلمای بابل، با بیان اینکه امام علی(ع) هدیه خداوند به عالم هستی است، بیان داشت: امشب همه آسمان ها، ملائک و موجودات عالم خوشحال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی امیرالمومنین را جلوه تام و کامل خداوند در عالم هستی دانست و گفت: معرفی درست و کامل خدا توسط سایر انسان ها ناممکن است و تنها یک انسان کامل مثل امیرالمومنین می تواند خدا را معرفی کند و دیگران نمی توانند چون معرفی نیاز به اشراف مسئله دارد.

,

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند بر وجودامام علی(ع) جز خداوند اشراف پیدا کند، افزود: ما به اندازه وجودی خود به امام نگاه می کنیم و او را توصیف می کنیم و آنچه می فهمیم را می گوییم نه آنچه حقیقت امام است و حقیقت را تنها خدا می بیند.

,

احمدی نژاد اضافه کرد: معرفی خداوند نیز اینگونه است و ما نمی توانیم به ذات حقیقت خدا اشراف یابیم. هر کس به اندازه فهم خود بر خدا معرفت پیدا می کند و هر کس خدا را در ذهن خود به اندازه معرفت خود درک می کند، هر چه معرفت بیشتر باشد شناخت خدا بهتر انجام می گیرد.

,

عضو تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: هر کس هر معرفتی از خدا پیدا کند خدا از او بزرگتر است و هر چه معرفت ما بالاتر رفت کمال هم بالاتر می رود. خدا همیشه بالاتر و والاتر است و سیر کمال انسان سیر بی نهایت است.

,

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: خدا راهی را برای بشر قرار داده که الی الابد و بی نهایت است و باید مسیرکمال را طی کند. کسانی که به قله بالاتر کمال دست یافتند خدا را بزرگتر و عظیم تر شناختند.

,

رئیس جمهور سابق کشورمان اضافه کرد: مسیر شناخت خدا، شناخت انسان و شناخت خود است، هر کس خود را شناخت خدا را شناخت. اگر بخواهیم حقیقت انسان را بشناسیم باید انسان کامل و امام را بشناسیم.

,

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به اندازه ظرفیت محدود خود می خواهیم به امام علی(ع) نگاه بندازیم، گفت: امام علی تجلی خداست اما این تجلی را چگونه می توانیم دریافت کنیم. خورشید وجود امام علی آنقدر درخشان است که علی رغم عقب ماندگی مردم زمان خود از خودخواهی، جهالت، خودپرستی و تخریب هایی که انجام می شد همچنان می درخشید و همه دل های خداخواهان، عدالتخواهان و آزادگان را گرما می بخشید.

,

احمدی نژاد گفت: ذکر علی عبادت خداست و یکی از مهم ترین تجلی خدا در وجود امام علی(ع) است و آن تجلی علم و حکمت خداست زیرا امیرالمومنین مظهر علم و حکمت خداست و همه آسمان و زمین و آنچه در تفسیر خداست و امام به آن اشراف دارد.

,

وی افزود: امام فلسفه خلقت عالم بوده و حوادث گذشته و آینده را می داند و تمام علم، سخن و عمل امام مبتنی بر حکمت است. حکمت یعنی اصل عالم جریانی  که در بشریت وجود دارد تا بشریت را به سعادت برساند و فریاد، سکوت، جنگ و صلح امیرالمومنین مبتنی بر حکمت است.

,

وی با بیان اینکه امام علی(ع) دریای مواج رافت، مهربانی و واسطه الهی است، بیان داشت: امام علی مظهر بخشندگی، تجلی عزت خدا، کرامت و حقیقت الهی است و هیچکس در طول تاریخ کوچکترین سخن و حرکتی از او و خاندانش ندیده که نشان از ضعف و ذلت او باشد.

,

عضو تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: شیطان مرگ خود را در حاکمیت امام می بیند و تمام توطئه ها را در راه امام انجام می دهد و تلاش می کند تا یاد و نام امیرالمومنین را در ذهن بشریت دور کند.

,

امروز تمرکز شیطان بر جوسازی علیه امام عصر(ع) است

, امروز تمرکز شیطان بر جوسازی علیه امام عصر(ع) است,

وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین مظهر نماز و عین نماز است اما عده ای در آن دوران می گفتند امیرالمومنین نماز نمی خواند، گفت: الان هم شیطان با تمام وجود علیه خط تولید و امام در حال طراحی است، من فکر می کنم شیطان تاریخ را تحریف و خیلی از حوادث تاریخ را عوض یا پاک کرد، امروز تمرکز شیطان بر جوسازی علیه امام عصر(عج) است.

,

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: چون دشمن می داند قرار است اتفاقی در منطقه بیافتد و کار بزرگی انجام شود و ملتی پیدا شد که عشق به امام، اهل بیت، خدا و ارزشهای الهی دارد خود را آماده کرد تا علیه او بجنگد، چون وقتی امام عصر بیاید زمان مرگ شیطان است و تمام تلاشش بر باد می رود پس به خیالش می خواهد جلوگیری کند.

,

وی با بیان اینکه دشمن جنگ و خونریزی درست کرد تا اصل دین را در ذهن بشریت منفور کند، گفت: امام در آن زمان تمام توطئه ها و جوسازی ها را می دانست و تحمل می کرد، چون هدف والایی داشت.

,

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تعلقات امام مرز سیاسی،  جغرافیایی، طایفه ای و مذهبی ندارد، گفت، امام مظهر حق و فاصل بین حق و باطل است و حاضر نیست تحت هیچ شرایطی با بالاترین امتیازات از حق کنار رود و اهل سیاسی کاری نیز نیست.

,

نیاز جهان امروز به منش امام علی(ع)  

, نیاز جهان امروز به منش امام علی(ع)  ,

احمدی نژاد با بیان اینکه ارزش هر کس به اندازه نزدیکی و معرفت وی به امام است، خاطرنشان کرد: امروز قلب های دشمنان ما آنقدر سیاه شده که بغض و کینه علی از دل آنها بیرون نمی رود، اینها شیطان زده شدند. امروز جهان بیش از هر زمان دیگر به منش عدل امام نیاز دارد و ما باید امام را بشناسیم و او را یاری کنیم.

,

وی شرط استقرار توحید را یاری انسانها دانست و گفت: استقرار توحید با خیرخواهی، نصیحت بدون خیانت و ریا کاری به دست می آید و نباید به دنبال خیال بد باشیم،  مراقب سخن خود باشیم و دلبسته به مظاهر دنیا نشویم، با ظالم مقابله کنیم و از بیت المال صیانت نماییم.

,

آمریکایی ها به سرازیری می روند

,

عضو تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: آمریکایی ها خیال نکنند همه چیز تمام شده و بر جهان مسلط شدند، آنها دارند به سرازیری می روند، یگانه منجی عالم به زودی خواهد آمد و بساط استکبار را بر خواهد چید و توحید را به همگان هدیه خواهد داد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه