اخبار داغ

درهای بهشت بروی بهشتیان باز شد

مراسم افتتاحیه آیین معنوی اعتکاف در شهرستان رامیان +تصاویر

مراسم افتتاحیه آیین معنوی اعتکاف در شهرستان رامیان +تصاویر
همزمان با سراسر کشور آغاز بندگی خدا و آیین پرفیض و معنوی اعتکاف از طلوع فجر صبح امروز همزمان با سیزدهم رجب، ولادت حضرت علی (ع) در مساجد شهرستان رامیان با حضور معتکفین برگزار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازگل رامیان، ماه رجب ماه سلوک و زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل است و عاکفان کوی دوست در خانه دوست پله های سلوک را پیموده و پله پله به خدا نزدیکتر می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

متکلف باید حداقل سه روز کامل قبل از طلوع فجر روز 13 ماه رجب تا اذان مغرب روز سوم که پانزدهم ماه رجب است و این سه روز ایام البیض نام دارد در حال اعتکاف در مسجد بماند .

,

از قبل از طلوع فجر روز 13 رجب هر یک از معتکفین با کوله بارهای خود به طرف میعادگاه عاشقان در حرکت بودند که هر یک با چهره هایی متبسم و امیدوار بسوی خانه دوست قدم بر می دارند تا در این سه روز زنگار دل خود را از مادیات و مسائل دنیوی به دور بریزند و به دور از هیاهوی زندگی مادی چند روزی را با معبود خویش خلوت گزینند.

,

حجت الاسلام "ضیاعی" از مرکز تخصصی نماز کشور که به همت ستاد نماز شهرستان رامیان در این جمع معنوی حضور داشت مطالبی در خصوص خداشناسی مطرح کرد.

,

ete5

, ete5,

 

,

آمادگی ستاد اقامه نماز شهرستان رامیان جهت دعوت اساتید مجرب

, آمادگی ستاد اقامه نماز شهرستان رامیان جهت دعوت اساتید مجرب, آمادگی ستاد اقامه نماز شهرستان رامیان جهت دعوت اساتید مجرب,

"مصیب رجبلو" مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان رامیان در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: این ستاد آمادگی کامل را دارد تا در صورت نیاز ادارات همچون سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش، اساتید مجرب از ستاد تخصصی نماز کشور را برای بیان مطالب و آگاهی مردم این شهرستان دعوت کند.

,

ete21

, ete21,

 

,

در حاشیه مراسم افتتاح آئین اعتکاف "پروین یازرلو" و "مبینا بای" دو نوجوان معتکف 9 ساله که به ترتیب برای اولین و دومین بار در مراسم اعتکاف شرکت داشتند و پروین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این مکان حضور پیداکردم تا از فضای معنوی اش استفاده کنم و باخدانزدیکتر شود و برای مرض های اسلام و تمام گرفتارها دعا کنم.

,

"مینا" ادامه می دهد: حس ارتباط با خدا و روزه گرفتن را دوباره در این فضای معنوی تجربه کنم و برای ظهور آقا امام زمان (عج) دعا کنم تا با ظهورش ظلم و ستم را از جامعه دور کند.

,

ete22

, ete22,

"مریم سلمانی" معتکف 18 ساله رامیانی که برای اولین بار در این آیین معنوی شرکت کرده است می گوید: خیلی دوست داشتم که در اعتکاف شرکت کنم و از اینکه انتخاب شده خدا هستم خیلی خوشحال هستم .

,

وی به همنوعان خود توصیه می کند:حضور در اعتکاف تجربه خیلی خوبی است، و اینجا فرصت و مکان مناسب برای راز و نیاز و نزدیک شدن به خداوند است.

,

 

,

ete23

, ete23,

"ام کلثوم بای" معتکفی که می گوید از اولین سالی که آئین معنوی اعتکاف در رامیان برگزار شده حضور داردو حضور در این مکان بی تاثیر نیست و فقط باید زمانی که در اعتکاف هستیم بدانیم که اعتکاف چیست.

,

وی ادامه می دهد: بدانیم که اعتکاف یعنی عزلت و گوشه نشینی و به نظر من انتخاب مسجد جامع به این دلیل است که معنای جامع و همراهی و همکاری با جماعت را بهتر در ذهنمان تداعی کرده و خود را در مسیر اهداف متعالی جماعت قرار دهیم و از مسیر اصلی که همان هدایت بشر و ارتقاء به سوی ولی الله است خارج نشویم.

,

 

,

ete1

, ete1,

ete2

, ete2,

ete3

, ete3,

ete4

, ete4,

ete5

, ete5,

ete6

, ete6,

ete7

, ete7,

ete8

, ete8,

ete9

, ete9,

ete10

, ete10,

ete11

, ete11,

ete12

, ete12,

ete13

, ete13,

ete14

, ete14,

ete15

, ete15,

ete16

, ete16,

ete17

, ete17,

ete18

, ete18,

ete19

, ete19,

ete20

, ete20,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه