اخبار داغ

350هزار متقاضی سند مالکیت دریافت کردند

350هزار متقاضی سند مالکیت دریافت کردند
رئیس سازمان ثبت اسناد درباره روند صدور اسناد کاداستری گفت: بیش از ۸۰ درصد اسناد کاداستری برای متقاضیان طی ۳ روز صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از فارس، احمد تویسرکانی در حاشیه گرامیداشت روز جهانی مالکیت معنوی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما امسال در جهت اجرای فرامین رهبری و کمک به اقتصاد مقاومتی، هماهنگی را با سازمان جهانی مالکیت معنوی داریم که براساس آن صاحبان فکر و اندیشه امکان دسترسی رایگان به منابع و بانک‌های اطلاعاتی سازمان جهانی مالکیت معنوی را داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بر همین اساس قرار شد کارشناسانی از سازمان جهانی مالکیت معنوی در ایران حاضر شود و آموزش‌های لازم را ارائه دهد.

,

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص مشکلات برخی از صاحبان ملک در خصوص دریافت اسناد مالکیت گفت: ما در شهرستان‌ها در بحث صدور سند مشکلی نداریم اما در شهرهای بزرگ 20 درصد از متقاضیان در بحث صدور سند به مشکل برخورد می‌کنند چراکه هنوز در برخی از موارد از سیستم‌های قدیمی استفاده می‌شود اما ما در تلاش هستیم تا سیستم‌های قدیمی را به روز کنیم.

,

وی ادامه داد: بیش از 80 درصد متقاضیان اسناد کاداستری بدون مشکل اسناد خود را دریافت می‌کنند.

,

وی تاکید کرد: تاکنون به 350 هزار تقاضا در بحث صدور اسناد مالکیت رسیدگی شده است.

,

تویسرکانی همچنین در خصوص جلسه خود با اعضای کمیسیون قضایی مجلس گفت: از آنجایی که دوره اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات و علائم تجاری تا پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد لازم بود این قانون دائمی شود. به همین جهت کمیسیون قضایی وقت فوق‌العاده‌ای گذاشت و با حضور ما بررسی‌ها انجام شد که امیدواریم این قانون به سرعت برای دائمی‌شدن به صحن مجلس برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه