اخبار داغ

خبر خوش رئیس آموزش و پرورش استان اردبیل:

تیم 4نفره پیگیر مطالبات معلمان تشکیل می شود

تیم 4نفره پیگیر مطالبات معلمان تشکیل می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم گرامیداشت هفته معلم که به همت سایت سبلانه برگزار شده بود از تشکیل تیم 4 نفره بمنظور پیگیری مطالبات معلمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری آذرسلام، صابر سپهری در حاشیه مراسم تکریم از پیشکسوتان و همکلاسان سابق عده ای از معلمان و همچنین گرامیداشت مقام معلم، در پاسخ به سوال خبرنگار آذرسلام مبنی بر دغدغه اصلی معلمان و اینکه چه اقداماتی در این راستا صورت گرفته است اظهار داشت: با توجه به اینکه بین حقوق دریافتی معلمان با سایر کارمندان فرق وجود دارد، مطالبه و خواسته معلمان رسیدگی به این وضعیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آذرسلام,

سپهری افزود: با امانت داری مطالبات و خواسته های معلمان به اطلاع علی لاریجانی رئیس مجلس، محمد باقر نوبخت معاون راهبردی رئیس جمهور، سید محمود علوی وزیر اطلاعات و سایر کسانی که در این زمینه می توانند موثر واقع شوند رسانده شده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: بنا به دستور رئیس جمهور کمیته ای متشکل از جهانگیری، نوبخت، وزیر آموزش و پرورش و وزیر اطلاعات در این زمینه تشکیل خواهد شد تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

,

وی تاکید کرد: عمده مطالبه معلمان اعتراض به تبعیض بین حقوق با سایر کارمندان بوده و خواستار رسیدگی به این موضوع هستند.

,

سپهری در پایان با وعده خبر خوش پرداخت معوقات معلمان خاطر نشان ساخت: " عده ای از مطالبات معلمان از جمله؛ حق الزحمه امتحانات، پاداش بازنشستگان سال 93 و حق التدریس معلمان تا جایی که امکان دارد در این هفته پرداخت خواهد شد.

,

پایان پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه