اخبار داغ

آغاز به کار هشتمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه کردستان /عکس

آغاز به کار هشتمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه کردستان /عکس
هشتمین جشنواره ملی حرکت مرحله درون دانشگاهی با حضور ریاست و معاونین دانشگاه کردستان در محل نمایشگاه موقت این دانشگاه به مدت سه روز آغار بکار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کُرددانش؛ این جشنواره با همت اعضای 50  انجمن علمی دانشجویی دانشگاه کردستان  که متشکل از انجمن های کیله رشته های تحصیلی و همچنین انجمن های بین رشته ای است امروز شروع بکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُرددانش, کُرددانش, .,


لیلا نامجو  کارشناس انجمن های علمی و نظارت و ارزیابی فرهنگی دانشگاه کردستان در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُرددانش, اظهار داشت: در این نمایشگاه 53 انجمن فعال دانشگاه کردستان آخرین توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در غرفه‌های مختلف در معرض دید قرار میدهند.


وی گفت: داوری این جشنواره در 14 حوزه مختلف از جمله پژوهشی, اموزشی, ترویجی, کارافرینی و... خواهد بود که  این انجمن ها پس از گذراندن مرحله درون دانشگاهی به مرحله ملی که آبان ماه امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود راه خواهند یافت.

,
, کُرددانش, کُرددانش, , , .,
,
,
, , , .,



نامجو افزود: ایجاد خودباوری در میان دانشجویان، تقویت و سامان دهی حرکت ‌های علمی دانشجویی، ارائه توانمندی ‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی انجمن ها در حوزه های پژوهشی، فناوری و نوآوری، کارآفرینی، ارائه طرح های برتر و ایده های خلاقانه دانشجویی، عرضه نشریات دانشجویی، ایجاد فضایی پویا و بانشاط برای شکوفایی بهتر ایده ‌ها، حضور دیگر دانشجویان در انجمن های علمی و انتخاب برترین طرح ‌ها و غرفه ‌ها برای شرکت در جشنواره کشوری حرکت از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌های درون دانشگاهی حرکت است.

,
,
, .,


وی تصریح کرد:  دانشجویان فعال این دانشگاه در حاشیه تحصیل در رشته های مختلف به فعالیت های علمی و پژوهشی می پردازند و دستاوردهای خود را در جشنواره های مختلف به نمایش می گذارند.

,
, .,



وی گفت: این جشنواره پس از سه روز فعالیت 16 اردیبهشت با معرفی برگزیدگان و تقدیر از آنان به کار خود پایان خواهد داد.

,
,
, .,

 

,


انتهای پیام/پ

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه