اخبار داغ

امام جمعه شهر یاسوج:

توسعه استان امروز منوط به داشتن ماشین مدل بالا نیست

توسعه استان امروز منوط به داشتن ماشین مدل بالا نیست
امام جمعه شهر یاسوج گفت: امروز توسعه راههای استان بیشتر از گذشته به چشم می خورد که باید به به عنوان یکی از شاخصه های توسعه به آن نگاه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبر، مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از مدیران شهرستانی و استانی این نهاد با حضرت حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

همدلی و همزبانی مردم و مسئولین توسعه استان را در بر دارد

,

حسین فدایی مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در ابتدای این دیدار به شعار سال امسال و رهنمود هایی مقام معظم رهبری اشاره کردو گفت: همدلی و همزبانی مردم و مسئولان می تواند عاملی برای توسعه استان و کشور باشد.

,

 

,

امام جمعه یاسوج

, امام جمعه یاسوج,

وی به ساختار جدید وزارت راه و شهرسازی  اشاره کرد و گفت: با ادغام دو وزارتخانه بزرگ راه و مسکن نهادی عظیمی به  نام راه و شهرسازی با 8مدیریت به وجود آمد که در حال خدمت رسانی در حوزه راه و مسکن به مردم عزیز این کشور است.

,

 

,

یاسوج تنها مرکز استان بدون بزرگراه

,

مدیر کل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد یکی از دغدغه مهم مسئولان استانی را احداث راههای مواصلاتی مناسب و در خورشأن برای استان دانست و گفت: در حال حاضر استان کهگیلویه وبویراحمد و شهر یاسوج تنها مرکز استانی است که بزرگراه ندارد.

,

 

,

هدف مدیریت جدید توسعه راهها و اتصال خط ریلی به کریدر کشوری است

,

فدایی یکی از مهمترین رویکرد های خود در استان را احداث راههای ارتباطی مناسب ، ساخت بزرگراه و اتصال خط ریلی استان به کریدر ریلی کشور دانست و افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل موقعیت توپوگرافی خود آنچنان که باید و شاید در حوزه راه پیشرفت قابل ملاحضه ای نداشته که رویکرد دولت جدید توسعه این منبع درآمد زایی در این مناطق است.

,

 

,

عزم دولت تکمیل کریدر پاتاوه دهدشت است

,

وی یکی از رویکردهای وزارت راه و مسئولان استانی را تکمیل و به بهره برداری رسیدن از کریدر پاتاوه دهدشت دانست و ابراز کرد:عزم ملی راه وشهرسازی به پایان رساندن این کریدر بوده که با اتمام آن می توان استان کهگیلویه وبویراحمد را به جنوب کشور اتصال داد.

,

 

,

امام جمعه یاسوج

, امام جمعه یاسوج,

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ورودی های شهرهای استان زیبنده مردم استان نیست، گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد جزء استانهای آخر در توسعه راه و بزرگراه است.

,

 

,

چهارشهرستان استان به وسیله راه روستایی به مرکز استان متصل هستند

,

فدایی با بیان اینکه چهار شهرستان استان به واسطه راه روستایی به مرکز استان متصل هستند، ابراز کرد: استان کهگیلونه وبویراحمد تنها استانی است که میزان طول راه روستایی آن 36درصد بوده و این درصورتی است که میانگین کشوری 45درصد است.

,

 

,

هدف اصلی توسعه راههای کهگیلویه وبویراحمد است

,

وی ابراز کرد: در ابتدای حضورم در این استان هدف اصلی خود را توسعه راه و بزرگ در استان دانستم که در این زمینه باید همدلی و همزبانی را برای آن پیشه کنیم.

,

 

,

امام جمعه یاسوج

, امام جمعه یاسوج,

مدیر راه و شهرسازی استان با بیان اینکه ما باید به دنبال رضایتمندی مردم از مسئولان و انقلاب باشیم، ابراز کرد: یکی از مشکلات و معضلاتی که باعث کمتر توسعه یافتگی استان در برهه های مختلف شده ، نبود راه مواصلاتی مناسب بوده که امیدواریم با یک فراغ جمعی این موضوع برای مردم استان مرتفع شود.

,

 

,

حضرت حجت الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج با تبریک به فدایی به خاطر انتصاب وی به مدیر کلی راه وشهرسازی استان گفت: کهگیلویه وبویراحمد بامساحت یک درصدی خودش در کشور تنها استانی بوده که در زمان پهلوی ملعون خیری ندید و یکی از موضوعات کمتر توسعه نیافتگی آن از همین امر است.

,

 

,

باران برکات انقلاب همواره بر تن این استان باریده است

,

وی با بیان اینکه باران برکات انقلاب همیشه بر سر این مردم و استان باریده است، ابراز کرد: یکی از عمده مشکلات توسعه نیافتن حوزه راه در استان موقعیت کوهستانی و اتصال نداشتن آن به راههای مهم کشور است.

,

 

,

موقعیت منحصر به فرد استان در چهارراه توسعه

,

امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه قرار گرفتن استان در یک منطقه اقلیمی و مجاورت با چهار استان بزرگ کشور منبع درآمد مطلوبی برای توسعه است، گفت: امروز توسعه راههای استان بیشتر از گذشته به چشم می خورد که باید به به عنوان یکی از شاخصه های توسعه به آن نگاه کرد.

,

 

,

امام جمعه یاسوج

, امام جمعه یاسوج,

توسعه  استان امروز منوط به داشتن ماشین مدل بالا و تفنگ نیست

,

حسینی با انتقاد از برخی خرده فرهنگ های غلط در بین مردم جامعه گفت: امروز  باید دانست که توسعه استان منوط به ماشین مدل بالا و داشتن تفنگ نیست ،بلکه توسعه استان به منزله توسعه همه جانبه است.

,

 

,

همدلی و همزبانی از محور های توسعه است

,

وی همدلی و همزبانی را یکی از محور های توسعه دانست و گفت: تا همدل و هم زبان نباشیم نمی توانیم توسعه را برای استان به بار آوریم.

,

 

,

محرومیت را به خود چسپانده ایم

,

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه ما محروم نیستیم بلکه محرومیت را به خودمان چسپانده ایم، ابراز کرد: کهگیلویه وبویراحمد استانی غنی از منابع خدادادی و توسعه است که برخی ها واژه محرومیت را دانسته و یا نداسنته به آن چسپانده اند.

,

 

,

تعصب های گورگورانه عاملی برای توسعه نیافتگی

,

حسینی یکی از علل های عقب ماندگی و محرومیت استان را تعصب های گور گورانه قومی ،قبیله ای و سیاسی دانست و افزود: متأسفانه یکی از علل هایی که  امروز باعث عقب ماندگی استان نسبت به دیگر استان در برخورداری از توسعه شده است همین تعصبات گوگورانه سیاسی است .

,

 

,

امام جمعه یاسوج

, امام جمعه یاسوج,

وی با بیان اینکه اگر بگویم، می توانیم و دست ها را بالا بزنیم می توانیم بهترین توسعه ها و ظرفیت ها را برای استان به بار آوردیم ،ابراز کرد: برخی روش های غلط بجای اینکه توسعه ای برای استان داشته باشد عاملی برای کمتر توسعه یافتگی است.

,

 

,

امام جمعه مرکز استان در ادامه سخنان خود به مسئله مذاکرات هسته ای  ایران با آمریکا  اشاره کرد و گفت: آمریکا سر سوزنی به ایران محبت ندارد و می کوشد که اتحاد و همدلی این مردم را از آنان بگیرد و انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست.

,

 

,

آمریکا دیوی است که با چهره بزک کرده در صدد مخدوش کردن چهره انقلاب است

,

حسینی ابراز کرد: نمود بارز آن سخنان رئیس جمهور این کشور است که می گوید اگر می توانستم تمامی پیچ مهره چرخ هسته ای ایران را از کار می انداختم.

,

 

,

سلاح مردم ایران در برابر گزینه های روی میز غرب شعار مرگ بر آمریکاست

,

وی سر دادن شعار مرگ بر آمریکا مردم ایران اسلامی در 22بهمن و روز جهانی قدس و دیگر ایام را سلاح مردم ایران در برابر گزینه های روی میز آمریکا دانست و افزودذ: امروز غرب از همین شعار ها و اتحاد مردم ایران می ترسد و مسئولان باید بکوشود تا این اتحاد و همدلی ها بیشتر از گذشته نمود پیدا کند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه