اخبار داغ

چند نفر برای پرداخت جریمه سربازی ثبت نام کردند؟

چند نفر برای پرداخت جریمه سربازی ثبت نام کردند؟
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با تشریح وضعیت افرادی که برای پرداخت جریمه سربازی اقدام کرده‌اند گفت: در نیمه اول سال ۹۴، وضعیت تمام ۲۸۸ هزار نفری که ثبت نام کرده‌اند مشخص می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در نشست خبری که امروز بزگراز شد با تشریح وضعیت افرادی که برای پرداخت غیبت جریمه سربازی ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت: جریمه مشمولان غایب سربازی سال گذشته از سوی دولت مطرح شد و توافقی با ستاد کل نیروهای مسلح انجام و این طرح به مجلس رفت و در لایحه بودجه سال 94 به تصویب رسید و شورای نگهبان نیز بر آن صحه گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: افرادی که بیش از 8 سال غیبت دارند با پرداخت جریمه تعیین تکلیف می‌شوند و از محرومیت‌های اجتماعی خارج و کارت معافیت از سربازی دریافت می‌کنند.

سردار کریمی با بیان اینکه در سال گذشته پیش ثبت نام جریمه مشمولان غایب را اغاز کردیم خاطر نشان کرد: از تاریخ 15 بهمن 93 تا 15 اسفند 93 فرصت پیش ثبت نام بود اما با توجه به تعداد مراجعان این تاریخ تا 28 اسفند 93 تمدید شد.

وی با بیان اینکه از انتهای فروردین ماه کار بررسی پرونده این افراد آغاز شده است گفت: در این پروسه 20 روزه بعد از تعطیلات نوروز پرونده‌ها از مراکز پلیس 10+ جمع‌آوری شد و کار بررسی آنها آغاز شد.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: برنامه‌ریزی‌ها این طور است که در نیمه اول سال به تمام 288 هزار نفری که ثبت نام کرده‌اند درخصوص وضعیت پرونده به آنها اطلاع دهیم.

وی ادامه داد: از فردا 15 اردیبهشت 94 پیامک‌هایی به افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند ارسال می‌شود و برای افرادی که پیامک دریافت می‌کنند مشخص شده است که آیا واجدالشرایط پرداخت جریمه غیبت هستند یا خیر.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه