اخبار داغ

توضیحات مدیر مسئول"دی نیوز" در باب یک مطلب؛

عذرخواهی یک فعال رسانه ای از بازپرس محترم دادسرای رسانه تهران

عذرخواهی یک فعال رسانه ای از بازپرس محترم دادسرای رسانه تهران
وظیفه ذاتی قلم اصلاح امور به نحو احسن و روشن نمودن ابعاد مختلف تاریکی های هر جامعه است و اگر قلمی خلاف آن بلغزد و یا بنویسد کلامی را غیر از آنچه باید نگاشته شود، اقدام خلافی بوده و جفای به قلم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، وظیفه ذاتی قلم اصلاح امور به نحو احسن و روشن نمودن ابعاد مختلف تاریکی های هر جامعه است و اگر قلمی خلاف آن بلغزد و یا بنویسد کلامی را غیر از آنچه باید نگاشته شود، اقدام خلافی بوده و جفای به قلم است.
افراد رسانه ای و یا به تعبیری بهتر فعال در فضای نوشتار کشور نیز بیش از هر انسان دیگری در ورطه قلم فرسایی فعالیت نموده و بیشتر از هر انسان دیگری در معرض خطا و اشتباه قرار دارند. گاه دلی که به واسطه مطلب خلاف واقع شکسته می شود، مدت ها می گذرد تا دوباره ترمیم شود وزخم بر جای مانده از صحبت ناروا بر آن بی اثر شود.
از همین رو "علی قلهکی" فعال رسانه ای اصولگرا در صفحه گوگل پلاس خود نوشت:"متاسفانه بعد از جلسه بازپرسی خود در روز 25 اسفند ماه 1393 در دادسرای رسانه متنی را بر روی گوگل پلاس خود نسبت به بازپرس محترم شعبه 12 بازرپسی دادسرای رسانه تهران قرار دادم که بی انصافی بود و به دلیل برخی فشارهای آن روز و همچنین برداشت اشتباه من از اظهارات و گفته های بازپرس محترم، فاصله ای  با واقعیت داشت و مصداق بارز بی انصافی بود.
اگر چه بنای خودم را از روزی که وارد رسانه شده ام بر مبنای صداقت گذاشته و سعی کرده ام برداشت بی غرض خود را از هر رویداد مطرح کنم، ولی بالاخره در برخی مواقع از دست انسان - که جایز الخطا - است، در می رود و آنچه نباید رخ می دهد.
بعد از مطلع شدن از ناخرسندی جناب "حسن زاده" بازپرس به حق خوش اخلاق داسرای رسانه تهران،کمی تامل کردم و این بار کلاه خود را قاضی نموده و  به قصد دلجویی خدمت ایشان رسیدم و پاره ای از توضیحات را به دلیل انتشار پست خود در گوگل پلاس دادم.
لیکن با توجه به انتشار اولیه پست مذکورم در این فضا و نشر برداشت های خود از آن جلسه بازپرسی که شخصا اعتراف دارم غیر منصفانه بود، عذرخواهی خودم را از بازپرس محترم و خوش اخلاق شعبه 12 بازپرسی دادسرای رسانه - بازپرس حسن زاده - را نیز در این فضا عرض می کنم."
منبع:دی نیوز

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه