اخبار داغ

تعطیل کردن تمرینات کار غیر حرفه ای است

مدیرعامل پدیده:فروش امتیاز تیم واقعیت ندارد

مدیرعامل پدیده:فروش امتیاز تیم واقعیت ندارد
مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: با نامه نگاری به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بازیکنان خاطی برخورد می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت پدیده،جواد وطن خواه ضمن قدردانی از حمایت های مردم و هواداران از این تیم اظهار داشت: تیم پدیده در اولین سال حضورش با غیرت بازیکنان خود حضورش در فصل آینده لیگ برتر را قطعی کرده است و از این رو از همه بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم و انشالله در دوبازی آینده نیز با حدکاکثر توانمان مقابل رقبا ظاهر خواهیم شد. ما در نیم فصل اول لیگ امسال شرایط بسیار خوبی داشتیم و از نظر امکانات  هیچ چیزی را برای تیم کم نگذاشتیم ، اما در نیم فصل دوم با توجه به اتفاقاتی که در مجموعه بزرگ پدیده رخ داد متاسفانه نتوانستیم آن طور که باید و شاید به تعهدات خود عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وطن خواه تصریح کرد: با وجود همه مشکلات اما بازهم نگذاشتیم تا تیم خیلی دچار مشکلات شود و با مدیریت مشکلات تا حدودی آنها را رفع کردیم.
مدیرعامل باشگاه ورزشی پدیده خراسان تصریح کرد: مشکلات مالی در اکثر تیم هایی که در فوتبال به ویژه لیگ برتر حضور دارند مشهود است اما پدیده از ابتدای شکل گیری خود تلاش کرد تا به این مشکلات مالی برنخورد اما در یک مقطعی دیگر کاری نه تنها از دست ما که از دست مدیران ارشد مجموعه پدیده نیز برنمی آمد.
او ادامه داد: با همه مشکلاتی که داشتیم تا به اکنون به اکثر بازیکنان حدود 50 درصد  از قرار دادهایشان را پرداخت کردیم ، البته بازیکنانی که در نیم فصل دوم به ما ملحق شدند پول کمتری گرفتند و حالا نیز تلاش می کنیم تا مبالغ قرار دادهای آنها را نیز پرداخت کنیم.
 وطن خواه در پاسخ به سوالی مبنی بر منحل شدن باشگاه پدیده در فصل آینده گفت: به هیچ وجه این مسایل صحت ندارد و مجموعه پدیده نیز قصد فروش امتیاز این تیم را ندارد. ما روز گذشته نیز جلسه ویژه ای را با محسن پهلوان مالک باشگاه و مجموعه پدیده برگزار کردیم و ایشان نیز در این جلسه تاکید کردند که این تیم متعلق به امام رضا(ع) و  مردم خراسان بزرگ  می باشد و به هیچ وجه قصد فروش امتیاز آن را نخواهیم داشت. همانطور که گفتم وضعیت مالی بسیاری از باشگاه ها با مشکل روبرو است و ما هم از این امر جدا نیستیم اما وضعیت باشگاه به صورتی هم نیست که هیچ چیز در اختیار نداشته باشیم. به هر شکل آقای پهلوان هم در جلسه دیروز راهکاری را برای پرداخت مبالغ قرار داد بازیکنان ارایه کردند که انشالله ظرف همین چند روز آینده و تا قبل از پایان لیگ این مبالغ را پرداخت خواهیم کرد.
وطن خواه اظهار کرد: ما به دنبال این نیستیم که بخواهیم خودمان را گول بزنیم و بگوییم مشکلات نداریم اما تا به اینجا نیز به خاطر قولی که به بازیکنان دادیم به هر شکلی که بوده حتی با هزینه شخصی خودم هم تا حدی مسایل مالی را حل کردیم و به زودی تمام این مشکلات را بر طرف می کنیم. به هواداران خونگرم خراسانی این قول را می دهیم که فصل آینده پر قدرت تر از امسال در لیگ برتر حاضر خواهیم شد و به هیچ عنوان نه قصد فروش تیم را داریم و نه منحل کردن تیم را ، و با لطف امام رضا(ع) پدیده خراسان از دیار امام رضا(ع) بازهم در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان درباره صحبت های علیرضا مرزبان سرمربی این تیم که به دلیل مشکلات مالی در فصل آینده در این تیم نمی ماند نیز گفت: به هر حال مرزبان اختیار کار خودش را دارد و ما نیز برای فصل آینده هنوز تصمیمی برای حضور گزینه ای دیگر نگرفته ایم، لذا مرزبان اگر تمایل داشت می تواند برنامه خود را برای فصل آینده ،بعد از پایان مسابقات به ما ارایه دهد.
او ادامه داد: با همه مخالفت هایی که از ابتدای فصل با حضور ایشان در تیم پدیده انجام شد اما باشگاه پر قدرت پشت سر او ایستاد و از وی حمایت کردند تا بتوانند اولین تجربه سرمربی گری خود را در لیگ برتر با این تیم سپری کند.
البته مسئله مهمی که اینجا باید گفت این است که نتایج تیم  نشان می دهد بحران مالی در نتیجه گرفتن و یا نگرفتن تیم تاثیر گذار نبوده است کما اینکه در همین زمان بعد از بحران مالی هم به همت همین بازیکنان و کادر فنی ما نتایج خوبی هم به دست آوردیم. 
مدیرعامل باشگاه پدیده همچنین در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم و عدم حضورشان برای چهارمین بار در طول فصل در تمرینات گفت: اینکه بازیکنان با مشکلاتی مواجه هستند کاملا حق با آنها است اما اینکه تمرینات را تعطیل می کنند کاری غیر حرفه ای می باشد و قطعا در این باره با نامه نگاری به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بازیکنان خاطی برخورد می کنیم. تیم هایی مثل برخی از تیم های بزرگ پایتخت و شهرهای دیگر هستند که هیچ پولی به بازیکنان خود پرداخت نکرده اند اما بازیکنان به تمرینات خود ادامه می دهند. ما هم نمی خواهیم به دنبال راه فرار باشیم اما تا جایی که توانستیم یک بخشی از قرار داد بازیکنان را پرداخت کردیم و مطمئنا تا پیش از پایان فصل هم تمامی مبالغ آنها را پرداخت خواهیم کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه