اخبار داغ

امام جمعه سیروان:

خوی وحشیگری آل سعود با کشتار کودکان و زنان یمن به اوج رسیده است

خوی وحشیگری آل سعود با کشتار کودکان و زنان یمن به اوج رسیده است
امام جمعه سیروان گفت: خوی وحشیگری آل سعود با کشتار کودکان و زنان یمن به اوج رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیروان نوین، حجت الاسلام و المسلمین "سید مصطفی موسوی"، امام جمعه سیروان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حملات اخیر رژیم آل سعود به کشور یمن گفت: آل سعود با حمله به یمن گور خود را ساخته و آل سعود دیگر آل سقوط است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیروان نوین,

وی اظهار کرد: خوی وحشیگری آل سعود با کشتار کودکان و زنان یمن به اوج رسیده است و این حملات دد منشانه پایان عمر این رژیم فاسد را رقم خواهد زد.

,

خطیب جمعه سیروان با اشاره به حمایت های آمریکا و کشورهای غربی از حملات رژیم آل سعود به یمن، افزود: آمریکا با حمایت های خود از حملات رژیم آل سعود به یمن و کشتار مردم بی گناه این کشور، گور خود و رژیم آل سعود را در منطقه ایجاد کرده است.

,

موسوی در بخشی دیگر از خطبه های خود به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از معلمان سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: اهمیت مهم و اساسی آموزش و پرورش در شکل گیری آینده است و آموزش و پرورش در تربیت و آموزش نسل آینده نقس اساسی ایفا می کند.

,

وی تاکید کرد: نیاز است که دولت توجه خاصی به وضعیت معیشتی معلمان داشته باشد و در این راستا اقدامات مناسبی انجام دهد.

,

امام جمعه سیروان بیان کرد: دشمن درصد است که معلمان را بر علیه نظام جمهوری اسلامی تحریک کند اما با آگاهی و بصیرت معلمان و فرهنگیان نقش آنها بر آب گردید.

,

موسوی به مذاکرات و توافقات هسته ای اشاره کرد و افزود: مذاکرات هسته ای تا زمانی همراه با تهدید باشد مورد موافقت رهبری و مردم نخواهد بود و این از خصوصیات آمریکا است که به دنبال تحت فشار قرار دادند تیم مذاکره کننده و ملت ایران هستند ولی این اقدام آنها بدون نتیجه خواهد ماند.

,

وی برای حمایت از تولیدات داخلی و رونق اقتصاد کشور از مسئولان خواست از کالاهای خارجی که مشابه تولید داخل را دارند به هیچ عنوانی در ادارات مصرف نکنند و این را مدنظر داشته باشند.

,

امام جمعه سیروان با اشاره به روز بیماری های خاص و صعب العلاج، عنوان کرد:مسئولین و نهادهای حمایتی توجه ویژه ای به این افراد داشته باشند و در سال همدلی و همزبانی، مسئولان و خیرین در کنار هم از این افراد حمایت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه