اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :

جزئیات طرح سه فوریتی مجلس برای «توقف مذاکرات تا قطع تهدیدات آمریکا»/ به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می گوییم

جزئیات طرح سه فوریتی مجلس برای «توقف مذاکرات تا قطع تهدیدات آمریکا»/ به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می گوییم
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سه فوریت طرحی خبر داد که دولت ایران را موظف می کند تا در صورت ادامه تهدیدات امریکا، مذاکرات هسته ای قطع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تیتریک، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی تیتر1؛ از سه فوریت طرح توقف مذاکرات تا قطع تهدیدات آمریکا، در مجلس خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی با اشاره به اعلام آمادگی بسیاری از نمایندگان در خصوص تصویب طرح «توقف مذاکرات تا قطع تهدیدات آمریکا» و جزئیات آن متذکر شد: این طرح دولت را موظف می‌کند، صریحاً مذاکرات خود با 1+5 را به علت ادامه تهدیدات نظامی در روند مذاکرات قطع کند و تا زمانی که آمریکایی‌ها رسماً توسط سخنگوی خود اعلام نکنند که در حین و بعد از مذاکرات دیگر درباره تهدیدات علیه ایران اظهاراتی به میان نخواهند آورد، این مذاکرات ادامه پیدا نکند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که تصویب طرح مذکور تا یک هفته اخیر تحقق پیدا خواهد کرد، ادامه داد: سه فوریت این طرح فردا یکشنبه در اختیار هیأت رئیسه مجلس قرار خواهد گرفت.

,

به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می گوییم.

,

قدوسی در ادامه با اشاره به اهداف طرح مذکور تشریح کرد: انگیزه طراحان طرح مذکور به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان معطوف می‌شود.

,

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار بعد از تبیین فضای مذاکرات و صحبت درباره تداوم دشمنی‌های استکبار جهانی آمریکا به این نکته اشاره کردند که تیم مذاکره کننده ایرانی در حال مذاکره است و طرف مقابل هم تیغی را بالای سر مذاکره کنندگان ما نگه داشته است که این تیغ تهدید مقامات آمریکایی در حین مذاکرات علیه تیم مذاکره کننده ایرانی است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: همچنین مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که «بنده با هیمنه و شبح تهدید آمریکا در حین مذاکرات مخالفم.» که از نظر ما هم این موضوع یک حجت شرعی هم برای تیم مذاکره کننده، دولت و هم نمایندگان مجلس است که این فرمان ولی امر مسلمین را سریعاً لبیک بگویند.

,

قدوسی در ادامه بیان داشت: اگر ما به فرمان مقام معظم رهبری در این موضوع بی‌توجه باشیم بدون شک مرتکب معصیت شده‌ایم.

,

نماینده مردم مشهد در ادامه تأکید کرد: نگرانی مقام معظم رهبری و حزن و اندوه ایشان در این موضوع ناشی از رفتار ناشایست دولت آمریکاست چرا که این دولت پس از این همه تعامل از سوی تیم مذاکره کننده در راستای مذاکرات، باز هم با خلق و خوی استکباری با ایران صحبت می‌کند.

,

وی افزود: آمریکا با تهدیدات خود در راستای مذاکرات به نوعی شخصیت برجسته ملت ایران را به تمسخر گرفته که غیرت اسلامی و روحیه انقلابی ایرانی حکم می‌کند که سریعاً به فرمان مقام معظم انقلاب لبیک بگوید.

,

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در رابطه با طرح «توقف مذاکرات تا قطع تهدیدات آمریکا» بالغ بر 200 امضا از نمایندگان جمع‌آوری کنیم.

,

انتهای پیام/ص

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه