اخبار داغ

کارشناس مسائل خاورمیانه :

حکم اعدام شیخ نمر یک روش برای نجات عربستان از بحران یمن است /سازمان حقوق بشر بازیچه دست قدرت های بزرگی همچون آمریکا است

حکم اعدام شیخ نمر یک روش برای نجات عربستان از بحران یمن است /سازمان حقوق بشر بازیچه دست قدرت های بزرگی همچون آمریکا است
کارشناس مسائل خاورمیانه گفت : عربستان در حمله به یمن شکست خورده است و در حال دست و پا زدن می باشد و حکم اعدام شیخ نمر یک روش برای نجات خود از این بحران است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصدق مصدق پور کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار “ پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” در رابطه با حکم اعدام شیخ نمر و نقض حقوق بشر گفت : حکم اعدام شیخ نمر به عنوان یک شخصیت روحانی که طرفداران زیادی در داخل و خارج از عربستان دارد نقض بارز حقوق بشر است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه اطلاع رسانی بوتیا,

بزرگترین توهین در مبارزه با آزادی بیان حکم اعدام شیخ نمر است

, بزرگترین توهین در مبارزه با آزادی بیان حکم اعدام شیخ نمر است,

کارشناس مسائل خاورمیانه افزود : حکم اعدام این روحانی مبارز بزرگترین توهین در مبارزه با آزادی بیان است و هیچ قانونی در هیچ جای دنیا وجود ندارد که فردی به خاطر عقیده اش اعدام شود .

,

وی با بیان اینکه دولت عربستان جرات اعدام شیخ نمر را ندارد ، عنوان کرد : عربستانی ها از شکست در یمن بسیار خشمگین هستند و به دنبال برگ های مختلف برای بازی هستند تا بتوانند جای پایی برای حکومت در یمن پیدا کنند زیرا خودشان را در خطر می بینند .

,

مصدق پور ادامه داد : عربستانی ها افرادی را از کشورهای مختلف به بهانه هم مذهب بودن برای مقابله با مقاومت می آورند و این ذهن در خاطر شان است که اگر حکم اعدام شیخ نمر را بدهند ایران با آن ها وارد معامله می شود .

,

حکم اعدام شیخ نمر بستگی به اتفاقات یمن دارد 

, حکم اعدام شیخ نمر بستگی به اتفاقات یمن دارد ,

کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به اینکه عربستان ها بیشتر به دنبال یک معامله هستند، بیان کرد : عربستانی ها قبلا هم حکم اعدام شیخ نمر را اعلام کرده بودند و این بار به صورت غیر رسمی این اعلام صورت گرفته است و این یک مانور می باشد و بستگی به اتفاقات یمن دارد .

,

حکم اعدام شیخ نمر یک روش برای نجات عربستان از بحران یمن است 

, حکم اعدام شیخ نمر یک روش برای نجات عربستان از بحران یمن است ,

وی اذعان کرد : عربستان در حمله به یمن شکست خورده است و در حال دست و پا زدن می باشد و حکم اعدام شیخ نمر یک روش برای نجات خود از این بحران است .

,

مصدق پور در رابطه با سازمان حقوق بشر و رفتار دوگانه اش اظهار داشت : سازمان حقوق بشر متاسفانه مسائل کوچک را بزرگ جلوه می دهد ولی به مسائل مهمی همچون توهین به پیامبر اکرم (ص) از طریق کاریکاتور و کشتار مسلمانان بی توجه می شوند .

,

سازمان حقوق بشر بازیچه دست قدرت های بزرگی همچون آمریکا است

, سازمان حقوق بشر بازیچه دست قدرت های بزرگی همچون آمریکا است,

وی خاطر نشان کرد : این سازمان ها بازیچه دست قدرت های بزرگی از جمله آمریکا هستند و انتخابات پذیرفتن دبیر کل سازمان ملل که صورت می گیرد تنها توسط خود آمریکا و کشورهای غربی باید تایید شود .

,

کارشناس مسائل خاورمیانه اظهار داشت : ایران تنها قدرتی در جهان است که با وجود صادر شدن قطعنامه های مختلف بر علیه خود توانسته با قدرت از حق خود دفاع کندو این قدرت را تنها با پایداری مردم ، خون شهداء ،فهم مقام معظم رهبری و مسئولینش به دست آورده است ولی بقیه کشورهای منطقه این فاکتورها را ندارند و تنها به سازمان هایی امید بسته اند که کوچکترین کاری انجام نمی دهند .

,

مصدق پور در پایان افزود : جنایت های زیادی علیه جهان اسلام انجام شده است که سازمان حقوق بشر در مقابل ان ها سکوت کرده است و بهترین راه حل این است که کشورهای اسلامی به توانمندی های خود تکیه کنند تا موفق باشند .

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه