اخبار داغ

فرماندار پلدختر:

لرستان در پارتی بازی رکورددار کشور است/آمار روبه رشد طلاق در کشور نگران کننده است

لرستان در پارتی بازی رکورددار کشور است/آمار روبه رشد طلاق در کشور نگران کننده است
فرماندار پلدختر گفت: مهمترین معضل لرستان پارتی بازی خویشاوندی است که استان را در کشور برتر کرده و آمار روبه رشد طلاق در کشور تهدیدی برای بنیان خانواده های ایرانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بیان روز،قدرت اله ترابی نژاد فرماندار پلدختر در کارگروه فرهنگی و اجتماعی پلدختر با تاکید بر تقویت بنیان خانواده در جامعه افزود:متاسفانه دشمنان نظام از طریق ماهواره و وسائل ارتباط جمعی که در اختیار دارند بنیان خانواده های ایرانی را هدف قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بیان روز،, بیان روز،, بیان روز،, قدرت اله ترابی نژاد فرماندار پلدختر در کارگروه فرهنگی و اجتماعی پلدختر با تاکید بر تقویت بنیان خانواده در جامعه افزود:متاسفانه دشمنان نظام از طریق ماهواره و وسائل ارتباط جمعی که در اختیار دارند بنیان خانواده های ایرانی را هدف قرار دادند.,

وی بیان کرد:والدین و خویشاوندان در تبیین بنیان خانواده به زوج های جوان کمک کنند تا شاهد اتفاقات تلخ طلاق برای آنها در کمتر از دوماه زندگی مشترک نباشیم.

,

ترابی نژاد ادامه داد:رسانه ها به خصوص رسانه ملی نقش مهمی در تبیین این مسئله دارد و همه ما در قبال حفظ خانواده ها مسئولیت داریم.

,

فرماندار پلدختر اظهار داشت:طلاق و اعتیاد بعنوان معضل های شایعه هستند که در جامعه باعث ناهنجاری های اجتماعی می شوند،دانشگاه ها و آموزش و پرورش برای تبیین این بزه های اجتماعی باید برنامه ریزی و تلاش کنند.

,

وی در ادامه به دیدار  قائم مقام وزارت کشور با فعالان فرهنگی اشاره کرد و گفت:در این جلسه دکتر میر باقری براساس پژوهش علمی که در سال 84 در استان انجام داده بود در استان مسئله پارتی بازی خویشاوندی معضل اساسی و گذشت و سازش مهمترین نقطه قوت استان است.

,

وی تصریح کرد:وقتی فردی در سازمانی یا اداره ای مسئولیتی می گیرد بلافاصله اقوام و آشنایان خود را استخدام می کند که این واقعا به معضلی در استان تبدیل شده است.

,

نماینده عالی دولت در پلدختر با انتقاد از حضور کم رنگ روسای دانشگاها و فرهیختگان در کارگروه فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد:در برنامه های فرهنگی و اجتماعی حضور روسای دانشگاهی ،فرهیختگان و پژوهشگران لازم و ضروری است که متاسفانه در این جلسه غیر از دانشگاه پیام نور که کارشناس فرستاده دیگر خبری از سایر دانشگاههای شهرستان نیست.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه