اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

هاشمی رفسنجانی با خاطره گویی قصد انحراف افکار عمومی را دارد

هاشمی رفسنجانی با خاطره گویی قصد انحراف افکار عمومی را دارد
این گروه فکر می کنند در بحث هسته ای می توانیم امتیازاتی بدهیم و چیزهای دیگری بگیرم در حالی که این موضع درست بر خلاف مواضع رهبر انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، یک کارشناس و استاد علوم سیاسی دانشگاه معتقد است: هاشمی رفسنجانی با خاطره گویی و نقل قول از افرادی که در قید حیات نیستند قصد انحراف افکار عمومی را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

سیدجلال حسینی با اشاره به سخنان و مواضع هاشمی رفسنجانی درباره مسائل و موضوعات مختلف بویژه مسائل سیاسی و شخصیت ها اظهار کرد: هدف دیگر وی امتیازگیری از نظام در زمانی است که پرونده معروف به «م.ه» در جریان کار و صدور حکم نهایی قضایی است.

,

به گفته وی، بخش دیگری از تلاش وی در این مسیر علاوه بر انحراف اذهان مردم از پرونده «م.ه» امتیازگیری از نظام به نفع بخشی از دولت و جریانی خاص است.

,

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: بخشی در دولت یازدهم گمان می کنند بحث هسته ای برای ما و ملت ایران حیاتی نیست.

وی تصریح کرد: این گروه فکر می کنند در بحث هسته ای می توانیم امتیازاتی بدهیم و چیزهای دیگری بگیرم در حالی که این موضع درست بر خلاف مواضع رهبر انقلاب است.

حسینی اضافه کرد: آقای هاشمی در واقع دنبال این هستند چیزی را که دولت دنبال است را زمینه اش را فراهم کند و خاطره گویی هم در همین محور طرح می شود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه