اخبار داغ

امام جمعه و روحانیان سیاهکل با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند+گزارش تصویری

امام جمعه و روحانیان سیاهکل با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند+گزارش تصویری
امام جمعه و جمعی از روحانیون شهرستان سیاهکل به دیدار آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، امام جمعه و جمعی از روحانیون شهرستان سیاهکل به دیدار آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

ghorbani (1)

, ghorbani (1), ghorbani (1),

نماینده ولی فقیه درگیلان در این دیدار با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور فعال روحانیان در مناطق مختلف و کمک به حل مشکلات مردم اظهار داشت: امامان جمعه و ائمه جماعات باید برای رفع این مشکلات به مسئولان بیشتر کمک کنند.

,

ghorbani (3)

, ghorbani (3),

آیت الله قربانی بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات باید با شناسایی مشکلات و موانع توسعه در مناطق مختلف دست مسئولان را برای حل این مشکلات بگیرند، گفت: روحانیان به عنوان نمایندگان ولی فقیه در نقاط مختلف باید برای اجرای منویات ایشان بیش از پیش تلاش کنند.

,

ghorbani (3)

, ghorbani (3), ghorbani (3),

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیان مروجان دین و پیام آوران فرهنگ تشیع در شهرها و روستاها هستند، تصریح کرد: ائمه جماعات باید با مطالعه و تحقیق بیشتر در رفع شبهات دینی مدم به ویژه جوانان کوشاتر باشند.

,

ghorbani (2)

, ghorbani (2), ghorbani (2),

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل با ارائه گزارشی از مشکلات این شهرستان، خواستار اعزام روحانیان مبلغ به مناطق محروم، تعمیر و بازسازی مساجد و ساخت خانه های عالم در روستاهای شهرستان سیاهکل شد.

,

ghorbani (4)

, ghorbani (4),

وی همچنین خواستار پیگیری مشکلات کشاورزان و چایکاران گیلانی و به خصوص سیاهکلی شد.

,

ghorbani (2)

, ghorbani (2), ghorbani (2),

حجت الاسلام و المسلمین کیایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل نیز از فعالیت های این اداره پس از شروع به کار درسیاهکل گزارشی ارائه کرد.

, درسیاهکل,

ghorbani (5)ghorbani (1)

, ghorbani (5), ghorbani (5), ghorbani (1), ghorbani (1),

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه