اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت در مجلس:

کنگره آمریکا محرم مذاکرات و نمایندگان مجلس ایران نامحرمند/منافع ملی نباید فدای ارتباط با آمریکا شود

کنگره آمریکا محرم مذاکرات و نمایندگان مجلس ایران نامحرمند/منافع ملی نباید فدای ارتباط با آمریکا شود
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت : اسرائیلی ها ، آمریکایی ها و مجلس سنا از مذاکرات هسته ای با اطلاع هستند ولی تنها نمایندگان مردم ایران نامحرمند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرج الله عارفی در گفتگو با خبرنگار ” پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” در رابطه با مراحل انجام شده مذاکرات هسته ای گفت : ما از مذاکرات بی اطلاع هستیم و همانند سایر مردم فقط از طریق رسانه ها از مذاکرات باخبر می شویم که نگارش هایی بر روی بیانیه در حال اجراست تا موارد قابل اختلاف را جمع کنند ولی در آن سو اسرائیلی ها ، آمریکایی ها و مجلس سنا از مذاکرات با اطلاع هستند و تنها نمایندگان مردم هستند که نامحرم هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ,

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در خصوص نظارت های انجام شده از سوی نمایندگان مجلس بر روی مجلس افزود :  با توجه به اینکه آمریکاها به عزت و شرف ملت ایران توهین کرده اند نماینده های مردم برای دفاع از ملت ایران یک طرح سه فوریتی ارائه کرده اند تا اگر بر اساس آن آمریکایی ها بخواهند به تهدیدات خود ادامه دهند ما بتوانیم از شرافت ملت ایران دفاع کنیم .

,

اگر آمریکایی ها به تهدیداتشان در مذاکرات ادامه دهند باید میز مذاکره را ترک کنند

, اگر آمریکایی ها به تهدیداتشان در مذاکرات ادامه دهند باید میز مذاکره را ترک کنند,

وی تاکید کرد : متاسفانه آمریکایی ها خوب می دانند که نمی توانند جمهوری اسلامی و ملت ایران را به زانو در بیاورند و این نقطه حساس و بسیار بااهمیتی است که هدف آمریکایی ها لکه دار کردن ملت ایران است لذا نماینده های مجلس با طرح سه فوریتی به دنبال این هستند که به تیم مذاکره کننده بفهمانند که اگر آمریکایی ها به تهدیداتشان ادامه دهند باید میز مذاکره را ترک کنند .

,

عارفی عنوان کرد : آمریکایی ها پیش از ما نیاز به مذاکرات با ایران را دارند و در حال هیاهو هستند که ما را در خواب غفلت قرار دهند تا خطراتی را که حداکثر تا چند سال پیش بر سر ملت ایران آورده بودند ایرانیان متوجه نشوند.

,

مذاکرات از قرار داد ترکمنچای و گلستان برای ما خطرناک تر می باشد/امیدوارم منافع ملی فقط فدای ارتباط با آمریکا نشود

, مذاکرات از قرار داد ترکمنچای و گلستان برای ما خطرناک تر می باشد/امیدوارم منافع ملی فقط فدای ارتباط با آمریکا نشود,

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد : به نظر بنده با توجه به موضوعاتی که آمریکایی ها در رابطه با انرژی هسته ای مطرح می کنند این مذاکرات از قرار داد ترکمنچای و گلستان برای ما خطرناک تر می باشد ولی امیدواریم که این طور نباشد زیرا ما به تیم مذاکره کننده مان اعتماد داریم ولی این موضوع ما را به شدت برای ملت ایران و کسانی که امانتی را در اختیار ما گذاشته اند نگران کرده است و امیدواریم که منافع ملی فقط فدای ارتباط با آمریکا نشود.

,

انتهای پیام/ص

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه