اخبار داغ

چرا بیش تر خودروها درایران سفید است؟

چرا بیش تر خودروها درایران سفید است؟
چرا بیشتر خودروهای ایرانی به رنگ سفید تولید می‌شوند؟ چون خودروسازان داخلی چند سالی است که فهمیده‌اند مصرف‌کنندگان ایرانی بیشتر خودروهای به رنگ سفید را می‌پسندند به همین دلیل بخش اعظم محصولات خود را با این رنگ تولید می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تیتر20،  از نظر مصرف‌کنندگان، آلودگی و کثیفی در خودروهای با رنگ سفید دیرتر خود را نشان می‌دهد، همچنین خط افتادگی‌های بدنه در این خودروها نیز نمود کمتری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


 البته کلا روحیه مردم مشرق زمین با رنگ سفید سازگارتر است به‌گونه‌ای که در لباس‌های محلی ایران و کشورهایی چون هند، پاکستان و افغانستان سفید، رنگ برتر است.

این در حالی است برخلاف کشورهای شرقی، مردم در کشورهای غربی اکثرا رنگ تیره را برای خودروها می‌پسندند که کم بودن تابش آفتاب در این کشورها از دلایل روانی آن است.

 وجود علاقه مشتریان ایرانی به خودروهای با رنگ سفید باعث شده که در ساعات پر تردد خیابانها، رنگ سفید اکثر خودروها تصاویر معنا داری را از سلیقه خودرو سواران ایرانی نشان دهد.

البته به نظر میرسد در چنین شرایطی سازمانهای مسول باید با کمک خودرو سازان  تمهیداتی را اتخاذ نمایند تا اتومبیل داران نسبت به استفاده از خودروهای رنگی  ترغیب شوند.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه