اخبار داغ

چه کسی پاسخگو است؟!

قطعی های مکرر برق خارگ و نارضایتی مردم/عدم پاسخگویی مسئولان برق منطقه ای فارس

قطعی های مکرر برق خارگ و نارضایتی مردم/عدم پاسخگویی مسئولان برق منطقه ای فارس
قطعی های مکرر برق در خارگ در صورتی رخ می دهد، که این موضوع نارضایتی شدید مردم را در پی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  "خارگ خبر"، قطعی برق در این روزها، در منطقه شهری خارگ در حالی مکرراً روی می دهد، که گرمای سی درجه ای این جزیره، لحظات طاقت فرسایی را برای مردم شهری رقم می زند و این در حالی است که هنوز تابستان از راه نرسیده است و پیک مصرف برق، در تابستان، با توجه به گرمای بیشتر، هنوز بیشتر خواهد شد و این قطعی‌ها، نگرانی های بسیاری را برای مردم این جزیره به وجود آورده است که در آینده، شاهد لحظات سخت تری باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , "خارگ خبر"، ,

این مسئله در حالی روی می‌دهد که برق منطقه خارگ، به شبکه سراسری متصل نیست و همین مسئله مشکلاتی را نیز همواره به وجود آورده است. اما نیروگاه 25 مگاواتی برق خارگ در حالی سال 92 مورد بهره برداری قرار گرفت، که امید می‌رفت با بهره برداری از این طرح، دیگر در خارگ شاهد مشکلات کمبود برق نباشیم.

,

عدم پاسخگویی مسئولین برق منطقه ای فارس

,

در حالی شایعاتی مبنی بر خرابی سه ژنراتور نیروگاه برق خارگ، بین مردم این جزیره دهان به دهان می چرخد، که طی تماسی که با مسئولین برق منطقه ای فارس گرفته شد، علی رغم همه تلاش‌های صورت گرفته، مسئولین این ارگان، از پاسخگویی به خبرنگار خارگ خبر ممانعت کردند و هرگونه پاسخگویی را منووط به مکاتبات رسمی و ادارای نمودند.

,

لازم به ذکر است که مسئولین سایت خارگ خبر، آمادگی انعکاس نظرات مسئولین برق منطقه ای فارس در این خصوص، در هر زمان را اعلام می کنند.

,

نیروگاه 25 مگاواتی در مدار قرار می گیرد

,

رئیس شرکت توزیع برق خارگ نیز در گفت وگو با خبرنگار خارگ خبر اظهار کرد: مشکل قطعی برق از ناحیه شرکت توزیع برق خارگ نبوده است و ما تنها توزیع کننده برق هستیم که نیروگاه در اختیار ما قرار می دهد.

,

علیرضا رسولی، افزود: با توجه به اطلاعات نسبی ما، مولدهای برق نیروگاه دارای نقص فنی بوده اند که در حال حاضر در مدار قرار گرفته اند که این مسئله با توجه به بار مصرفی، طبیعی است و پس از خروج از پیک بار، به شرایط معمولی خد بازخواهد گشت و از فردا نیز دو مولد دیگر در مدار قرار خواهند گرفت.

,

وی خاطرنشان کرد: نیروگاه 25 مگاواتی از فردا در حالی در مدار قرار می‌گیرد، که در روزهای گذشته با توجه به نیاز یک تا دو مگاواتی برق آن، در مدار قرار دادن آن منطقی نبود و برای کارکرد بهتر، باید به میزان کافی، پیک مصرف روی آن قرار گیرد.

,

رسولی عنوان کرد: این مشکلات با توجه به اینکه دستگاه ها برقی است و هر لحظه احتمال آسیب دیدگی دارد، کاملاً طبیعی است و در سایر نقاط هم اتفاق می افتد، اما با توجه به اینکه در سایر شهرها، به برق سراسری متصل هستند، سریعاً این مشکل از جای دیگر پوشش داده می شود و مردم احساس نمی کنند اما در خارگ، برق ما به برق سراسری متصل نیست و این قضیه نمود بیشتری دارد.

,

وی بیان داشت: گاهاً شرایط محیطی، همچون گرد و خاک، گرمای زیاد، رطوبت بالا و سایر موارد بر روی دستگاه ها اثر می گذارند و علی رغم همه این موضوعات، دوستان تلاش خود را انجام می دهند و باید اعلام کنم که خارگ به عنوان یکی از نقاط با کمترین میزان خاموشی همیشه مطرح بوده است و ما نیز به عنوان توزیع کننده، کارهای خوبی انجام داده ایم و در سال گذشته، برای حل بسیاری از مشکلات، بیش از 3 میلیارد تومان در شهر هزینه کردیم و این در حالی است که ما طلب های زیادی از سازمان ها و ارگان های دولتی داریم که در صورت پرداخت، می توان اقداماتی مفیدتری برای مردم انجام داد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه