اخبار داغ

ارائه رسید نژاد پرستانه در یک رستوران آمریکایی

ارائه رسید نژاد پرستانه در یک رستوران آمریکایی
مشتری سیاه پوست رستورانی واقع در نیو اُرلان هنگامی که قصد پرداخت صورتحساب غذای خود را داشت، رسیدی با محتوای توهین نژادی دریافت کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، لیریکا نویل برنچ که درمحلی در نزدیکی کافه هاک فین مشغول به کار است، در حالی رسید خود را دریافت کرد که روی آن عبارت توهین آمیزی آمده و زیر آن نوشته شده بود،صد درصد تنفر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته سایت ان بی سی نیوز، نویل در مصاحبه با خبرنگاران با ذکر اینکه پس از دریافت این رسید توهین آمیز دل شکسته شده و حتما اقدام قانونی انجان خواهد داد، افزود:«همیشه خود را فرد قدرتمندی می دانستم، شب گذشته نتوانستم بخوابم، هرچند امروز با حفظ آرامش به محل کارم رفتم اما با احساس ناتوانی آن را نیمه رها کردم.»

,

وکیل وی در این مورد گفت:«هرچند کافه هاک فین متن معذرت خواهی ارسال کرده است اما نویل تحقیر شده و حتما در دادگاه طرح دعوی خواهد کرد.»

,

تبعیض نژادی ، قتل روازنه سیاه پوستان و ایست های بازرسی ستوه آوردر کشوری که ادعای نشر دموکراسی و حقوق بشر را در دنیا دارد، به رویه ای عادی تبدیل شده است. باراک اوباما در موضع خود که روز یکشنبه 16آذر سال گذشته در مصاحبه با شبکه تلویزیونی BET انجام داده، تاکید کرده است که «نژادپرستی در جامعه آمریکا ریشه دوانده است». این همان جمله ای است که واقعیت آمریکا را نشان می دهد.

, BET,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه