اخبار داغ

به مناسبت روز جانباز صورت گرفت؛

دیدار فرمانده سپاه باوی با جانباز دفاع مقدس/تصاویر

دیدار فرمانده سپاه باوی با جانباز دفاع مقدس/تصاویر
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز فرمانده سپاه شهرستان باوی و جمعی از پاسداران با حضور در منزل یکی از جانبازان دفاع مقدس این شهرستان از وی تجلیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باوی نیوز؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز فرمانده سپاه شهرستان باوی و جمعی از پاسداران با حضور در منزل یکی از جانبازان دفاع مقدس این شهرستان از وی تجلیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باوی نیوز,

در این دیدار سروان سیدمعاد موسوی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و با تقدیر از ایثارگری جانبازان و به ویژه خانواده های آنان گفت: آنچه مسلم است ایثار خانواده این بزرگوار کمتر از ایثار خود ایشان نیست و امروز حضور در منزل این خانواده برای اینجانب یک افتخار بزرگ است چرا که بالاترین افتخار ما خدمتگزاری به این ایثارگران و خانواده های بزرگوار آنان است.

,

, , , , ,

وی ضمن اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از پایه‌های مستحکم این انقلاب وجود جانبازان عزیز و یادگاران 8 سال دفاع مقدس است که همچون گنجینه ای در تاریخ این مرز و بوم می درخشد.

,

, , , ,

موسوی با بیان اینکه حضور در جمع جانبازان باعث ارتقای روحیه مسئولین و زنده شدن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس می‌شود، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم برای حفظ حرمت این عزیزان تلاش کنیم و اگر مشکلاتی برای جانبازان وجود دارد برطرف شود.

,

, , , ,

در این دیدار که با همراهی جانشین فرمانده ناحیه باوی صورت گرفت، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) پای صحبت‌های این جانباز نشست و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مختلف وی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه