اخبار داغ

بمناسبت فتح خرمشهر

مردی الهی، با حکومت بر قلب رزمندگان، با دست خالی خرمشهر را فتح کرد

مردی الهی، با حکومت بر قلب رزمندگان، با دست خالی خرمشهر را فتح کرد
همزمان با سالروز فتح خرمشهر بدست رزمندگان اسلام با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی مسجدیان فرمانده اسبق سپاه ولی امر،یاد و خاطره حماسه فتح خرمشهر در تالار همایشات ذوب آهن اصفهان گرامی داشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از لنجانا،سردار علی مسجدیان با اشاره به هجمه همه جانبه دشمن به ارزش‌های اسلام و انقلاب گفت: ارزش‌های دفاع مقدس همانند سایر ارزش‌های انقلاب در سالیان پس از جنگ همواره مورد هجمه بوده است اما به دلیل درک درست نسل بعد از جنگ از رشادت‌ها و ارزش‌های این دفاع همه جانبه از گزند آسیب در امان مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لنجانا,

همرزم شهید خرازی افزود: وقتی امام(ره) می‌گفت؛ حصر آبادان باید شکسته شود، با همه برآوردهای نظامی حاکی از عدم تحقق این امر، مشاهده می‌کردیم حصر آبادان شکسته است. وقتی امام(ره) می‌گفت خرمشهر باید آزاد شود، می‌شد. مگر می‌شد با کوکتل مولوتوف و چهار عدد نارنجک دستی  خرمشهر آزاد شود؟بله وقتی مردی الهی بر قلب‌های رزمندگان حکمرانی می‌کرد براحتی پیروزی در دسترس قرار می‌گرفت.

,


در این همایش دکتر سعد محمدی مدیرعامل ذوب آهن،دلاورمردی های رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر را یاد آور شد و گفت : بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری باید برای سربلندی کشورمان تلاش کنیم. وظیفه ما حفظ قدرت نظام است که بخش مهمی از آن به مباحث اقتصادی مرتبط می باشد.

,
,

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان  از افتتاح  پروژه جدید با هزینه کرد بالغ بر ب۳۸۰۰ میلیارد ریال و با حضور مسولین عالی رتبه کشور در سال جاری خبر داد و گفت:تولید محصولات مورد نیاز ایران خودرو  و فولادهای آلیاژی از دیگر برنامه های آینده ذوب آهن بوده که با اجرای این پروژه ها و تنوع سبد محصول ، شرایط ذوب آهن متحول خواهد شد.

,


وی به  رکود حاکم بر بازار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ کارخانه،‌محصولات فولادی مانند ذوب آهن را در کشور تولید می کنند ورقابت در چنین شرایطی دشوار بوده اما با توجه به کیفیت برتر در تولید فولاد در ذوب آهن ، تنوع تولید از جمله تولید ریل و تیرآهن بال پهن را در برنامه خود داریم.

,
,


در پایان از خانواده سرداران شهید در فتح خرمشهر همچون شهید محمود شهبازی،قجه ای ،غلامعلی توکلی و شهید رضا اسحاقیان تجلیل و تکریم بعمل آمد.

,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه