اخبار داغ

بزرگترین اقدام ورزشی دادکان؛ ساخت ورزشگاه 140 هزار نفری در تهران

بزرگترین اقدام ورزشی دادکان؛ ساخت ورزشگاه 140 هزار نفری در تهران
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال طرح ساخت یک ورزشگاه 140 هزار نفری را ارایه کرده و ظاهرا با این طرح هم موافقت شده است.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال یکی از محبوب ترین روسای فدراسیون است و مردم از دوران طلایی تیم ملی در زمان او همواره به نیکی یاد می کنند. بارها در دولت روحانی زمزمه بازگشت او به فوتبال مطرح شد اما به هر دلیلی این اتفاق عملی نشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دادکان این روزها ریاست تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارد و توانسته تیم های ورزشی این دانشگاه را در سطح حرفه ای و قهرمانی مطرح کند. با این حال شنیدیم که دادکان طرح ساخت یک ورزشگاه 140 هزار نفری به نام دانشگاه آزاد را به هیات امنای دانشگاه ارایه کرده و گفته می شود با ساخت این مجموعه ورزشی 140 هزار نفری موافقت هم شده است.

,

شنیده شده دادکان در جمعی خصوصی گفته اگر بتوانم این ورزشگاه 140 هزار نفری را برای کشور بسازم از خودم باقیات وصالحات به جا گذاشته ام و خدمت بزرگی به ورزش کرده ام. 

,

شنیده های خبرنگار دانا حکایت از این دارد که بودجه ساخت این ورزشگاه نیز تامین شده و ظاهرا قرار است این ورزشگاه را در نزدیکی ها مرقد مطهر امام خمینی(ره) بسازند. اگر کلنگ ساخت این ورزشگاه به زمین بخورد در آنصورت باید گفت برای اولین بار در ایران یک ورزشگاه بزرگتر از ورزشگاه آزادی ساخته خواهدشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه