اخبار داغ

بدون حضور رییس سابق و فرماندار/

معارفه رییس جدید دانشگاه پیام نور خاش/ وقتی حضور رئیس سابق ‌در مراسم الزامی نیست‌

معارفه رییس جدید دانشگاه پیام نور خاش/ وقتی حضور رئیس سابق ‌در مراسم الزامی نیست‌
طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان، مشاور استاندار در امور دانشگاه ها و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور خاش با غیبت رییس سابق، رییس جدید این دانشگاه معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما، این مراسم بدون حضور نورالله کرد رییس سابق این دانشگاه برگزار و نیز فرماندار و سایر مسئولین شهرستان در این مراسم شرکت نکردند…

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما,

عیسی پیری رییس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه پیام نور مرکز خاش، اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی لازمه توسعه است و در حال حاضر بالاترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است که لازم است به بهترین نحو مورد بهره برداری قرار گیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه کار علمی باید با کیفیت اجرا شود، افزود: معتقد نیستیم که باید با توسعه کمی برخورد کرد ولی لازم است در مسئله کیفی توجه بیشتری داشته باشیم.

,

پیری با بیان اینکه اساسنامه مهم دانشگاه پیام نور ماموریت خاصی برعهده این دانشگاه قرار داده است افزود: دانشگاه پیام نور یک محیط فرهنگی است و اگر قرار بود دانشگاه پیام نور همانند دیگر دانشگاه ها عمل کند، دیگر نیازی به اساسنامه جداگانه نبود.

,

وی گفت: با توجه به پشتکار، تعهد و علاقه مندی که در آقای خواجه سراغ دارم ان شاالله ایشان در این جایگاه موفق می شوند و لازمه این موفقیت مشارکت و همکاری همه جانبه کارکنان برای رشد و تعالی این دانشگاه است.

,

رییس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حاکم شدن فضای همدلی و همزبانی در میان کارکنان، اساتید و دانشجویان جهت رسیدن به هدف متعالی دانشگاه که‌‌ همان پیشرفت و توسعه علمی آموزشی و فرهنگی یک امر مهم است.

,

وی ضمن تشکر از خدمات و زحمات ایثارگونه نورالله کرد رییس سابق دانشگاه پیام نور خاش به سوابق کاری رییس جدید جدید پرداخت و اظهار امیدواری کرد: با توجه به مراتب تعهد سابقه استادی و هیئت علمی بودن آقای خواجه و شاستگی و تحصیلات وی این فرد انتخاب شده است.

,

وی با بیان اینکه هدف ما گذاشتن اعضای هیئت علمی دانشگاه بعنوان رییس بود، افزود: آقای شهنوازی که هم اکنون معاون این دانشگاه هستند اگر عضو هیئت علمی دانشگاه بودند قطعاً وی بعنوان رییس دانشگاه معرفی می شد.

,

وی گفت: ما متاسفانه در این منطقه از برادران بلوچ(اهل سنت) عضو هیئت علمی نداشتیم که بتوانیم بعنوان رییس معرفی کنیم چرا که اولویت نخست ما با برادران بومی منطقه است.

,

ì

, ì, ì,

وی اذعان کرد: دانشگاه پیام نور استان به پرسنلی که صالح و با تقوا باشند و بتوانند در این نظام کار بکنند توجه می کند.

,

پیری یکی از ماموریت‌های مهم دانشگاه پیام نور استان را علاوه بر توسعه آموزشی، توسعه عمرانی برشمرد و تصریح کرد: پروژه‌های مهمی طی سالهای اخیر در سطح استان در دست ساخت است که امسال با تخصیص بودجه به اتمام می رسد.

,

وی کیفیت بخشی خدمات آموزشی و فرهنگی و پویا نمودن فضای دانشگاه را امری مهم دانست و بیان داشت: بالابردن کیفیت اطلاع رسانی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه و جراید در معرفی هرچه بهتر و بیشتر دانشگاه در جذب بیشتر دانشجو موثر است.

,

رییس دانشگاه پیام نور استان.با اشاره به اعمال تحریم‌های کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این تحریم‌ها به هر صورت مسایلی برای تولیدات در داخل کشور ایجاد کرده که در این زمینه نقش دانشگاهیان و اساتید مهم و تعیین کننده است که باید با کاربردی کردن تحقیقات خود برای رفع مشکلات کشور به میدان بیایند.

,

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به حرکت به سمت توسعه علمی کشور و اقتصاد دانش بنیان  که پرچم این حرکت نیز به دست ایشان است افزود: در بحث توسعه اقتصادی و اشتغالزایی باید به جد فکری شود و دانشگاه می تواند در حد اختیارات خود فکر و برنامه ریزی داشته باشد.

,

علی کرد یکی از بومیان منطقه نیز در این مراسم با بیان احادیث و روایاتی به اهمیت جایگاه مسئولیت در خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: ضروری است با تعامل و همکاری همه ادارات خدمات شایسته ای به مردم بخش مرکزی خاش ارائه گردد.

,

وی بیان کرد: لازم است تمام دستگاه های اجرایی همت کنند و با همکاری با یکدیگر در بخش های مختلف باری از دوش مردم برداریم و اگر خدای نکرده به جای دوستی و همکاری، اختلاف و کینه توزی را سرلوحه کاری خود قرار دهیم نه تنها کاری از پیش نخواهیم برد بلکه خودمان نیز در محضر پروردگار متعال شرمنده و سرافکنده می شویم.

,

ì

, ì, ì,

کرد با بیان اینکه رفتار اخلاق‌مدارانه و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی به انسان عزت و سربلندی می بخشد از زحمات نورالله کرد رییس سابق تشکر و قدردانی کرد و یک رنگی، صداقت و رفتار محبت آمیز بر پایه قوانین را از خصوصیات بارز هر مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

,

وی گفت: موفقیت یک مدیر در گرو تعامل با مردم، ارتباط نزدیک و مردمی بودن است و برخورداری از حمایت های دولت و مردم به رشد و توسعه فکری و اقدامات عملی وی می افزاید.

,

رییس جدید دانشگاه پیام نور خاش نیز در ادامه گفت: سعادت و توفیق خدمت به مردم یکی از مهمترین الطاف پروردگار است که نصیب مدیران و مسئولان می شود و لذا وظیفه ما در برابر این لطف الهی شکر گذاری و جلب رضایت حق تعالی است و باید تمام توان خود را جهت خدمت صادقانه به مردم به کار گیریم.

,

اکبر خواجه با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها گذراست و فقط کار برای رضایت پروردگار ماندنی است، افزود: انسان به هر مرحله‌ای که می‌رسد لازم است خودش را با صفات زیبا آراسته و از صفات زشت پرهیز کند و هر اندازه مسئولیت ما سنگین‌تر و بالاتر باشد باید یاد و ذکر خدا را بیشتر انجام دهیم و گره‌ای از کار مردم بگشاییم.

,

وی با بیان اینکه دانشگاه ها محل تربیت نسل جدید و حلقه وصل جامعه سیاسی است، افزود: دانشگاه های ایران برترین دانشگاه ها در سطح جهان هستند.

,

خواجه خاطرنشان کرد: این باعث افتخار است که من معلم دانشگاه هستم و به معلمی خود در دانشگاه افتخار می کنم.

,

وی افزود: معلمی مقام است و پست های دیگر عنوان هستند و مسولیتی که بر عهده من گذاشته اند از معلمی خود دارم و در کنار عنوان ریاست، معلمی خود را با تمام توان ادامه می دهم.

,

وی بیان کرد: عرصه مسئولیت یک موقعیت بسیار حساس و مهم است و باید فضایی فراهم کرد تا خدمت بصورت روان انجام شود.

,

خواجه با بیان اینکه دانشگاههای که نیروی فعال نداشته باشد دانشگاه نیست، تاکید کرد: دانشگاه باید شاداب باشد که بنده در این زمینه تلاش خواهم کرد و در راستای فرمایش رهبری دانشگاه را شاداب و فعال نگه میدارم.

,

وی افزود: هیچ‌گاه به منصب به عنوان پله برای ترقی نگاه نمی‌کنم زیراکه سرمایه‌های این نظام مردم هستند و خیر و نفع در خدمت به مردم است.

,

ì

, ì, ì,

وی گفت: دانشگاه پیام نور مرکز خاش دارای ۲۰۱۵ دانشجو در ۱۹ رشته و سه علوم انسانی، پایه و کشاورزی است.

,

وی اظهار کرد: لازم است با همه ی وجود و با آگاهی و بصیرت در صدد رفع مطالبات دانشجویان باشیم چرا که امروز دشمنان نظام در هر گوشه از کشور منتظر هستند تا نقطه ضعفی از ما بگیرد و آن را گسترده کند.

,

گفتنی است در این مراسم اکبر خواجه طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان به سمت ریاست دانشگاه پیام نور خاش معرفی و از زحمات حدود ۱۰ سال نور الله کرد که به درجه بازنشستگی نایل آمد تقدیر شد.

,

همچنین عیسی پیری رییس دانشگاه پیام نور استان پس از این آیین از قسمت های مختلف دانشگاه پیام نور خاش بازدید و سپس در جلسه ای با حضور کارکنان دانشگاه شرکت و سخنرانی کرد.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

ì
,

ì

, ì, ì,

.

, ì, ì,

.

,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.

,

ì

, ì, ì,

.

,

ì

.
,

ì

, ì, ì,

ì

, ì, ì,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه