اخبار داغ

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور در گفت وگو با دانا خبر داد:

افت شدید فروش بنزین/سوختگیری اتومبیل‌ها با زیر 10 لیتر و موتورسیکلت با زیر 1 لیتر

افت شدید فروش بنزین/سوختگیری اتومبیل‌ها با زیر 10 لیتر و موتورسیکلت با زیر 1 لیتر
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور گفت: سوخت خودروهای عمومی از ساعت 24 امشب بسوزد آن هم بدون اطلاع رسانی از قبل، باید گفت عملا از فردا حمل و نقل عمومی به مشکل می خورد.
[

بیژن حاج محمد رضا رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت  کشور در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص احتمال ترافیک در جایگاههای سوخت از امشب با توجه به اینکه گفته شده است سوخت خودرو های عمومی از ساعت 24 امشب می سوزد اظهار داشت: هنوز چیزی مبنی بر اینکه خودروهای عمومی تا ساعت 24 امشب فرصت دارند به ما ابلاغ نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه افزود: به  هر حال باید گفت اگر این اتفاق افتاده باشد و سوخت خودروهای عمومی از ساعت 24 امشب بسوزد آن هم بدون اطلاع رسانی از قبل، عملا از فردا حمل و نقل عمومی به مشکل می خورد.

,

 

,

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور خاطرنشان کرد: دولت باید فکری اساسی برای وسایل حمل و نقل عمومی کند چون قطعا به این شکل حمل و نقل عمومی می خوابد، امروز به ما ابلاغ شد که گاز خانگی 15 درصد افزایش یافته جالب است با ارزان شدن نفت در دنیا گاز در کشور ما گران می شود.

,

 

,

حاج محمد رضا در پایان تاکید کرد:  جایگاه های سوخت گیری در کشور آمادگی کامل دارند تا به مردم خدمت رسانی کنند اما با این روندی که این روزها وضعیت بنزین دارد روند فروش به شدت افت کرده است؛ آمار های رسیده هم به شکلی است که از تلبمه ها زیر 10 لیتر استفاده شده است و موتور سیکلت ها هم به زیر 1 لیتر رسیده است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه