اخبار داغ

سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

آماده دفاع انقلابی از کشور و مظلومان جهان هستیم/توطئه های آمریکا در منطقه شکست می خورد/حمله به یمن عربستان را نابود می کند

آماده دفاع انقلابی از کشور و مظلومان جهان هستیم/توطئه های آمریکا در منطقه شکست می خورد/حمله به یمن عربستان را نابود می کند
سرلشکر فیروز آبادی گفت:کسی جنگ را دوست ندارد و ما هم دوست نداریم ولی آماده دفاع انقلابی از مملکت، ارزش های اسلامی و مظلومین جهان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  رهیاب ، سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم بزرگداشت روز چهارم خرداد در جمع خبرنگاران حمله عربستان به یمن را ناشی از غرور سردمداران آل سعود دانست و تاکید کرد: عربستان با حمله به مردم یمن ظلم های فراوانی کرد که این ظلم باعث نابودی خودشان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

 

,

سرلشگر بسیجی "سید حسن فیروزآبادی” با اشاره به توطئه های آمریکا در منطقه بویژه از ۱۰ سال گذشته تاکنون،تاکید کرد: آمریکا در گذشته شکست خورده است و الان نیز توطئه های او در منطقه شکست می خورد.

,

وی توان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: توان نظامی ایران با برنامه ریزی مناسب در تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید سلاح های نو، برتر و بازدارنده بسیار خوب است.

,

سردار فیروزآبادی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کشور تصریح کرد: کسی جنگ را دوست ندارد و ما هم دوست نداریم ولی آماده دفاع انقلابی از مملکت، ارزش های اسلامی و مظلومین جهان هستیم.

,

انتهای پیام/گ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه