اخبار داغ

رئیس شورا در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد؛

از تکذیب زمین خواری شوراها تا احداث ترمینال جدید در مسکن مهر پارس آباد + عکس و فایل صوتی

از تکذیب زمین خواری شوراها تا احداث ترمینال جدید در مسکن مهر پارس آباد + عکس و فایل صوتی
نشست خبری دو ساعته رئیس شورای شهر پارس آباد با خبرنگاران در دفتر شورای این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، 'حسن حسین اوغلی' در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پارس آباد از احداث ترمینال جدید در نزدیکی مسکن مهر و واگذاری شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: بر اساس طراحی‌ها و نقشه‌های انجام شده ترمینال مسافربری پارس آباد در زمینی به مساحت 2 هکتار در نزدیکی مسکن مهر این شهر احداث خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , آران مغان، , آران مغان، , آران مغان، ,

, ,

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی پایانه مسافربری پارس آباد نامطلوب و دور از شان مردم این منطقه است، یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی این شهر را احداث ترمینالی با امکانات بهتر عنوان کرد و افزود: اقدامات کارشناسی در این زمینه با عنایت ویژه معاون عمرانی استاندار صورت گرفته است و به محض قطعی شدن زمین و سرمایه گذار اقدام به ساخت این ترمینال خواهیم کرد.

,

حسین اوغلی، فعالیت های عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری را از وظایف مهم شهرداری و شورای شهر عنوان کرد و گفت: در این راستا شهرداری از ترمینال تا کمربندی، از ورودی اجیرلو تا میدان آزادی، خیابان جمهوری، بلوار زیتون و بلوار شورا اقدام به کاشت درخت کرده است و محلات فجر کارمندی، فجر کارگری، محمدرضالو، گلشن 4 و 5، کوچه ارس و شهید واحدی و ... نیز جدول گذاری شد که اگر شهرداری در این سه مقوله تناسب و توازن ایجاد کند، شاهد آبادانی و بهبود بیش از پیش وضعیت شهرمان خواهیم بود.

,

, ,

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد با اذعان به اینکه مجسمه استاد شهریار در میدان شهریار این شهر غیرکارشناسی نصب شده است، گفت: در اولین فرصت سعی خواهیم کرد مکان این مجسمه را تغییر داده و به جای آن تندیسی مناسب، در این شهر نصب کنیم.

,

حسین اوغلی در ادامه با اشاره به احداث پارک ویژه بانوان در پارس آباد، بیان کرد: مکان ایجاد این پارک به مساحت یک هکتار در زمین توفیقی تعیین شده و به محض مشخص شدن پیمانکار اقدام به راه اندازی این پارک خواهیم کرد.

,

 

,

, ,

وی، رسیدگی ویژه به تفرجگاه ارس و استفاده از تمامی امکانات و ظرفیتهای شهرستان برای حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بخش اشاره کرد و گفت: در این ارتباط با یک سرمایه گذار ترکیه ای برای سرمایه گذاری در تفرجگاه ارس صحبتهایی داشته ایم که اگر توافق حاصل شود شاهد رونق این تفرجگاه خواهیم بود و اگرنه باید شهرداری با اعتبارات خودش اقدام به بسترسازی امکانات در این تفرجگاه کند.

,

حسین اوغلی ادامه داد: تفرجگاه ارس همچنین با مشکل تردد گردشگران و مسافران مواجه است یعنی این تفرجگاه با قرار داشتن در نوار مرزی از سویی با مشکل امنیتی و بحث فنس کشی از طرف هنگ مرزی مواجه است و از سوی دیگر شرکت بهره برداری آب مغان نیز اعلام کرده چون این تفرجگاه در حریم آب قرار دارد باید مبلغی به عنوان اجاره از این تفرجگاه به آنها پرداخت شود!

,

, ,

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد در ادامه به اذعان به اینکه در واگذاری 46 تاکسی تخلفاتی صورت گرفته است، تصریح کرد: در هر صورت ما تابع قانون هستیم و دادستان شهرستان هر تصمیمی که در این باره اتخاذ کنند تابع این دستورات خواهیم بود.

,

حسین اوغلی با بیان اینکه در بین متقاضیان برخی نیز منتسب به اعضای شورا و شهردار است، افزود: گرچه طبق قانون هیچ منعی برای واگذاری تاکسی به بستگان و آشنایان اعضای شورا وجود ندارد و حضور آنان در ترکیب شورا نباید سبب محرومیت بستگانشان از برخی خدمات و امتیازات باشد اما بهتر بود برای حفظ آبرو و حیثیت خود محتاط عمل می کردیم.

,

وی، همچنین منکر حضور یکی از اعضای شورای شهر با سوء استفاده از جایگاهش در بحث زمین خواری شد و گفت: هر کس شخصیت حقیقی و حقوقی خودش را دارد و این آقا نیز به عنوان شخص حقیقی و بدون سوء استفاده از جایگاهش، ندانسته به عنوان شاهد پای یک سندی را امضا کرده است!

,

 

,

, ,

حسین اوغلی با اعلام اینکه پای هیچ یک از شوراها در زمین خواری نیست، خبر منتسب به زمین خواری شوراها در محافل شهری را تکذیب کرد.

,

وی به ضعیف بودن علائم و تابلوی راهنمایی داخل شهری و نامگذاری میادین، کوچه، محله های پارس آباد نیز اشاره و افزود: میادین، بولوارها، خیابان‌ها و کوچه های شهر که فاقد تابلو هستند و یا تابلوهای آن‌ها فرسوده شده‌اند، شناسایی شدند و کار نصب تابلوی جدید به زودی انجام خواهد شد.

,

رئیس شورای شهر پارس آباد با اعلام اینکه بحث جمع آوری اصولی زباله در سطح شهر را با جدیت دنبال می کنیم، اظهار کرد: بدون همکاری و مشارکت مردم، حل مشکل جمع آوری زباله و نظافت شهر، ممکن نیست و در این راستا از شهروندان درخواست داریم تا کارگران شهرداری را در این مسیر مساعدت و یاری کنند.

,

برای دانلود فایل صوتی صحبتهای کامل و بدون سانسور رئیس شورای شهر و خبرنگاران در نشست خبری کلیک کنید

, برای دانلود فایل صوتی صحبتهای کامل و بدون سانسور رئیس شورای شهر و خبرنگاران در نشست خبری کلیک کنید, برای دانلود فایل صوتی صحبتهای کامل و بدون سانسور رئیس شورای شهر و خبرنگاران در نشست خبری کلیک کنید, برای دانلود, فایل صوتی, صحبتهای کامل و بدون سانسور رئیس شورای شهر و خبرنگاران در نشست خبری کلیک کنید,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه