اخبار داغ

پاسخ در مورد آشپزخانه 177میلیونی یک مدیر

پاسخ در مورد آشپزخانه 177میلیونی یک مدیر
در حالی ایرج عبدی نماینده خرم آباد پیش از این در مورد آشپزخانه ۱۷۷ میلیونی یک مدیر سخن گفته بود که امروز رئیس سازمان امور مالیاتی به طور تلویحی به این اظهارات پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، بهمن ماه سال گذشته جلسه شورای برنامه ریزی لرستان در بخش زاغه با حاشیه هایی همراه بود که طرح ادعای آشپزخانه ۱۷۷ میلیون تومانی منزل یک مدیر از سوی ایرج عبدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی از جمله این حواشی بود که پس از گمانه زنی های مختلف اعلام شد این مدیر، مدیرکل امور مالیاتی لرستان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از آن تاریخ تاکنون نزدیک به چهار ماه می گذرد تا امروز در مراسم تودیع مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی لرستان دوباره این بحث باز شده و این بار رئیس سازمان امور مالیاتی به برخی شائبه ها در این زمینه پاسخ دهد.

,

نماینده ای که دو بار رئیس امور مالیاتی را به مجلس کشاند

,

علی عسگری با بیان اینکه از روز اولی که مصطفی پور امیدی به عنوان مدیرکل امور مالیاتی لرستان منصوب شد یکی از نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی مخالف وی بود، ادامه داد: به خاطر این مخالفت من دو بار در هنگام کار وزیر قبلی و یک بار در نیز هنگام فعالیت وزیر جدید به مجلس رفتم و به سوالات این نماینده پاسخ دادم.

,

وی با بیان اینکه همه مسئولیت های ساختمانی که آقای پورامیدی در آن مستقر هستند با من است، گفت: هر جا سوالی کنند من جواب می دهم چرا که دستور بازسازی و همچنین پول این ساختمان را من داده ام و مسئولیت کار با من است.

,

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با طرح این سوال که مگر بد است که برای مدیر جایی پیدا کنیم که با آرامش به کارش بپردازد، ادامه داد: دغدغه ایجاد نکنیم و مسئولی که می خواهد کار کند جلوی پایش سنگ نیندازیم.

,

از عملکرد مدیرکل قبلی امور مالیاتی لرستان در همه حوزه ها راضی هستم

,

عسگری همچنین در حاشیه جلسه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه من از آقای پور امیدی در همه حوزه ها راضی هستم، گفت: به طور حتم امروز نیز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی نیست چرا که ما قصد داریم که از مصطفی پور امیدی در یکی دو استان نزدیک تهران به عنوان مدیر استفاده کنیم و ایشان فقط جابه جا شده اند.

,

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران در زمینه هزینه ۱۷۰ میلیونی مدیرکل امور مالیاتی لرستان برای آشپزخانه منزلش با بیان اینکه من بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کردم و دستور این را هم من دادم، ادامه داد: من یک ساختمان را برای مدیرکل امور مالیاتی، بازسازی و مقاوم سازی کردم و مدیر هر که باشد از آن استفاده خواهد کرد.

,

اگر دنبال توسعه هستید تعلقات قومی و فردی را کنار گذارید

,

عسگری همچنین خطاب به کارکنان اداره کل امور مالیاتی لرستان با بیان اینکه من به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی به شما می گویم که اگر به توسعه استان علاقه مند هستید تعلقات قومی، محلی، فردی، گروهی و خانوادگی را کنار بگذارید.

,

وی ادامه داد: به مسائل به طور کل نگاه کنید و به جزئیات نپردازید چرا که جزئی نگری ما را به حاشیه می برد و وقت، فرصت ها و ظرفیت ها را از ما می گیرد.

,

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه برخوردهایی که در بعضی استانها به خصوص استان های کوچک مشاهده می شود حاکی از این است که فقط دنبال مسائل جزئی هستند در حالی که این امر فرصتها را از استان می گیرد، افزود: این امر نمی گذارد که فرصتهای بالقوه به بالفعل تبدیل شوند و اگر دنبال توسعه استان هستید دور اندیش باشید.

,

هر آمدنی رفتنی هم دارد

,

مصطفی پور امیدی مدیرکل سابق امور مالیاتی لرستان نیز در مراسم تودیع خود با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی هم دارد، اظهار داشت: دل کندن از شما کارکنان امور مالیاتی لرستان برایم سخت بود و این لحظه، لحظه سختی برای من است.

,

وی با بیان اینکه تقدیر و سرنوشت اینگونه رقم خورده و ما هم باید این موضوع را بپذیریم، عنوان کرد: خدمت به مردم توفیق بوده و مسئولان همواره باید از این فرصت برای خدمت به مردم نهایت استفاده را داشته باشند.

,

مدیرکل سابق امور مالیاتی لرستان با بیان اینکه به طور حتم در طول این مدت کاستی هایی هم وجود داشته که طلب حلالیت می کنیم، گفت: همه جای ایران سرای من بوده و خدمت به مردم برای من افتخار است.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه