اخبار داغ

تولید کننده طرح تولید تخم مرغ ارگانیک:

با حداقل امکانات قادر به تولید سود آور هستیم

با حداقل امکانات قادر به تولید سود آور هستیم
یک تولید کننده مرغ بومی تخم گذار گفت: با حداقل امکانات و بازه زمانی کوتاه توانسته ام به مرحله تولید سود آور برسم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،ابوالفضل افشار یکی از تولیدکنندگان طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان طرقبه در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پرستوها، اظهار داشت : شغل اصلی من درزمینهٔ دام‌پروری نیست اما به دلیل علاقه به این کار شروع به پرورش ۳۰۰ مرغ بومی تخم‌گذار به‌صورت ارگانیک کرده‌ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

وی بیان داشت: تخم‌مرغ بومی تولیدشده ارگانیک و بدون آنتی‌بیوتیک است و درزمینهٔ فروش هیچ‌گونه مشکلی را ندارم.

,

این تولیدکننده طرح مرغ تخم‌گذار بومی گفت: یکی از دغدغه‌های برای شروع هر کاری سرمایه اولیه است، برای این حرفه با حداقل سرمایه می‌توان به تولید سودآور دست‌یافت حتی در فضایی ۶۰ متری ۱۰۰۰ جوجه مرغ بومی می‌توان پرورش داد.

,

وی تصریح کرد: بازه زمانی برای تولید مرغ بومی بسیار کوتاه و نهایت ۶ ماه است با شرایطی که عنوان کردم توجیه اقتصادی خواهد داشت.

,

افشار ادامه داد: مشاوره‌ها و انگیزه تولید از اقدامات خوب بسیج سازندگی برای کارگاه من بوده و همچنین تسهیلاتی شده که بسیار بهره بانکی کمی داشت.

,

وی افزود: به دلیل اینکه طرح از سوددهی بالایی برخوردار است ما آینده‌ای برای توسعه آن در نظر نگرفته‌ایم ، اما در بخش‌های دیگر برای مثال تولید مرغ گوشتی بومی برای یک دوره سه‌ماهه برنامه دارم که تقاضای زیادی برای محصول آن وجود دارد.

,

این تولیدکننده مرغ بومی تخم‌گذار ضمن تأکید بر اینکه در محیط روستایی این طرح بسیار سودآور است ، گفت: یکی از مسائلی که درزمینهٔ تولید مرغ بومی داشتم عدم وجود تجهیزات متناسب با پرورش مرغ بومی بود که با ابتکار شخصی مشکل را رفع کردم ، البته می‌توان برای سطح بالای تولید سیستم خوراک‌دهی خودکار هم در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/گ

,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه