اخبار داغ

باقری: شاید نژافلاح مربی دیگری برای پرسپولیس آورده!

باقری: شاید نژافلاح مربی دیگری برای پرسپولیس آورده!
مربی تیم پرسپولیس گفت:اگر برانکو به ایران برگردد، من هم در کنار پرسپولیس هستم وگرنه که هیچ.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابعد از خروج برانکو از ایران و با شروع فصل نقل و انتقالات مطرح شد که لیست بازیکنان مورد نظر برانکو در دست کریم باقری، دستیار وی است اما مربی پرسپولیس که به نظر دل خوشی از مسئولان باشگاه ندارد، این موضوع را تکذیب می کند. در ادامه گفت و گوی کریم باقری درباره شرایط این روزهای پرسپولیس می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* گفته می شد برانکو لیست بازیکنان موردنظرش را به شما داده است؟

,

به هیچ عنوان اینطور نیست. من هم این خبر را بارها در روزهای اخیر دیده ام اما نمی دانم از کجا آمده است. من نه لیستی در دستم دارم و نه ارتباطی با باشگاه در روزهای اخیر داشته ام.

,

* اما نژادفلاح کار مذاکره با بازیکنان را آغاز کرده است؟

,

به هر حال او قائم مقام باشگاه است و اختیار دارد که هر کاری دوست دارد، انجام دهد اما آنطور که من می دانم هیچ لیستی از سوی برانکو به باشگاه داده نشده است.

,

* پس نقش کادرفنی در نقل و انتقالات چیست؟

,

اگر برانکو به ایران برگردد، من هم در کنار پرسپولیس هستم وگرنه که هیچ. الان هم این اتفاقاتی که رخ می دهد، هیچ ربطی به من ندارد. شاید مسئولان باشگاه طبق لیست مربی دیگری بازیکن می گیرند و قرار است مربی دیگری به غیر برانکو بیاورند.

,

* مگر قرار نیست برانکو به ایران بازگردد؟

,

وقتی برانکو از ایران می رفت، دائم صحبت از مطالباتش می کرد. من بعد از آن با او صحبتی نکردم اما می دانم که مشکل مالی دارد. از زمان بازگشت یا احتمال نیامدن او خبری ندارم و فکر می کنم که باید ابتدا مطالباتش پرداخت شود.

,

* شما هم پولی از باشگاه دریافت نکردید؟

,

خیر من هم پولی از باشگاه بعد از چند ماه کار در تیم نگرفتم. نمی دانم این مشکلات مالی تا کی ادامه دارد اما قطعا دست خالی نمی توان تیم بست. باید هر چه سریعتر وضعیت مالی باشگاه روشن شود و بعد مسئولان به دنبال جذب بازیکن باشند.

,

* شما با بازیکنان هم در روزهای اخیر صحبتی نداشتید؟

,

صحبت خاصی با بازیکنان نداشتم. فقط 2 بار با محمد نوری صحبت کردم که او هم می گفت کسی با من صحبت نکرده است. البته شنیدم که او دیروز به باشگاه رفته است اما خبری از وضعیت او یا بازیکنان دیگر ندارم.

,

* با این وضعیت احتمالا آینده خوبی در انتظار پرسپولیس نیست؟

,

من نمی خواهم پیش داوری کنم اما به نظرم این راهی که مسئولان باشگاه در پیش گرفتند، درست نیست. برای جذب بازیکن مربی باید بالای سر تیم باشد وگرنه جذب آن بازیکنی که مدنظر کادرفنی نیست، چه فایده ای دارد؟ با این حال وقتی سرمربی نیست، نژادفلاح مسئول است و هر کاری هم که دوست دارد می تواند انجام دهد و نمی توان به او خرده ای گرفت.

,

* فکر می کنید با انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل این مسائل حل می شود؟

,

زمان در حال از دست رفتن است و باید هر چه سریعتر هر تصمیمی که می خواهند، بگیرند. امیدوارم هر چه پیش می آید، به نفع پرسپولیس باشد.

,

* از پرسپولیس بگذریم و به بحث تیم ملی برسیم که دیروز چند ساعت در فرودگاه معطل شد؟

,

این اتفاق چند وقت قبل برای پرسپولیس رخ داد و مدت زیادی در فرودگاه معطل شدیم. همانطور که دلیل اصلی آن اتفاق برای پرسپولیس مشخص نشد، این بار هم همینطور بود و هیچکس تقصیر را به گردن نمی گیرد. به هر حال آنهایی که باید مسئول هستند، پاسخگو باشند اما من اطلاعی ندارند که چه کسی مقصر بوده است.

,

* این اتفاقات به تیم ملی ضربه نمی زند؟

,

این اتفاقات برای برای اول و دوم در ورزش ما رخ نداده است. امیدوارم فقط آنهایی که تقصیر داشتند، جوابگو باشند. 

,

کاپ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه