اخبار داغ

قیمت انواع نان فانتزی در ماه رمضان

قیمت انواع نان فانتزی در ماه رمضان
رییس اتحادیه نان‌های فانتزی قیمت انواع نان فانتزی در بازار را عنوان کرد و گفت: پرمصرف‌ترین نان فانتزی در ماه مبارک رمضان نان بربری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدجواد کرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دولتی ایسنا، اظهار کرد: حدود 530 واحد نان فانتزی در تهران و 3000 واحد در سطح کشور داریم که در ماه مبارک رمضان به مردم خدمات‌ می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان این‌که اتحادیه‌ها بعد از آزاد‌سازی نمی‌توانند قیمت‌گذاری کنند و در صنف ما نیز همین روال حاکم است، گفت: نمی‌توانیم قیمت نان‌ها را مشخص کنیم ولی در عین حال قیمت نان بربری که پرمصرف‌ترین نان فانتزی ماه مبارک رمضان محسوب می شود حدود 1200 تا 1500 تومان است.

,

 

,

رییس اتحادیه نان‌های فانتزی با بیان این‌که قیمت نان فانتزی براساس کیفیت قیمت‌گذاری می‌شود، بیان کرد: نان باگت 1200 تا 1500 تومان، نان ساندویچی 900 تومان و نان همبرگر 700 تا 900 تومان به فروش می‌رسد.

,

 

,

کرمی با بیان این‌که از نظر مواد اولیه مشکلی نداریم و افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت، مهم‌ترین مشکل صنف را رقابت در فضای غیرعادلانه برشمرد که اعضا را با چالش مواجه کرده است.

,

 

,

رییس اتحادیه نان‌های فانتزی گفت: در حال حاضر یک کیسه 40 کیلویی آرد به قیمت آزاد 54 هزار تومان است ولی بعضی از واحد‌ها که از آرد نیمه آزاد استفاده می‌کنند و این کیسه‌ها را به قیمت 40 هزار تومان می‌خرند که طبیعی است زمانی که قیمت آرد کاهش می‌یابد فروشنده تولیدات خود را با قیمت‌ پایین‌تری عرضه می‌کند و همین موضوع منجر به ایجاد فضای ناعادلانه می‌شود.

,

 

,

وی ادامه داد: واحد‌هایی که از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند باقی‌مانده آرد‌های خود را به واحد‌های دیگر می فروشند که همین موضوع باعث می‌شود قیمت نان‌ها در واحد‌های مختلف تفاوت زیادی داشته باشد.

,

 

,

کرمی تاکید کرد: باید همه واحد‌ها از آرد آزاد استفاده کنند تا با چنین مشکلاتی مواجه نشویم و بتوانیم عادلانه رقابت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه