اخبار داغ

تخریب قوه‌ قضائیه توسط سایت جماران +عکس

تخریب قوه‌ قضائیه توسط سایت جماران +عکس
سایت جماران در اقدامی با انتشار عکس و خبر نامربوط اقدامات اخیر قوه قضائیه در خصوص محکومیت مهدی هاشمی را زیر سوال برده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، پس از اعلام حکم نهایی مهدی هاشمی و محکومیت وی در دستگاه قضا، برخی از سایت های داخلی به دنبال زیر سوال بردن این اقدام ارزنده دستگاه قضا بر آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از آنجایی که در ماه های اخیر دستگاه قضایی کشور اقدامات ارزنده ای در خصوص مقابله با فساد اقتصادی و مفسدان در کشور داشته و برخی از افراد را نیز در این راستا محاکمه کرده است انتظار حمایت همه جانبه از این اقدامات دستگاه قضایی از سوی رسانه ها بیشتر می‌شود.

,

 

,

سایت جماران، در راستای القای شبه حکم آخر قوه قضاییه که منجر به محکومیت 15 ساله مهدی هاشمی شد، اقدام به انتشار تیترها و خبرهایی در راستای تخریب قوه قضاییه کرده است.

,

 

,

در همین راستا،‌ این سایت خبری با تیتر « عکس روز/ دستگاه قضایی مستقل نداریم!» را منتشر کرده است که در این خبر غیر مرتبط به عکسی از یک زن در قاهره که گل سرخی را به نشان اعتراض به مرگ «شیما صباغ» شاعر مصری که در پی تیراندازی پلیس به معترضان غیر مسلح در ماه ژانویه جان باخته بود، در دست گرفته پرداخته است.

, کس روز/ دستگاه قضایی مستقل نداریم!,

, ,

, ,

 

,

این سایت در حالی که هدف اصلی انقلاب اسلامی پیگیری حمایت از مظلومان و مبارزه با مفاسد اقتصادی است به تخریب حکم های قوه قضائیه به ویژه حکم مهدی هاشمی می‌پردازد که نشان دهنده دور شدن برخی ‌ها در بیت امام خمینی از مسیر انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی است.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه