اخبار داغ

حمایت عشایر آذربایجان شرقی از گزاره‌ برگ ملی هسته‌ای+تصاویر

حمایت عشایر آذربایجان شرقی از گزاره‌ برگ ملی هسته‌ای+تصاویر
عشایر ولایتمدار و شهید پرور آذربایجان شرقی با امضای طوماری از گزاره برگ ملی هسته‌ای، حمایت خود را در راستای حفظ و عزت هسته‌ای کشور از اصول این گزاره‌برگ اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج عشایر آذربایجان‌شرقی، خانواده‌های شهدای جامعه عشایری، مجمع و شورای عالی بسیج عشایری، اداره کل امور عشایر و اتحادیه تعاونیهای عشایری، سازمان بسیج عشایری استان و عشایر ولایتمدار و شهید پرور آذربایجانشرقی با امضای طوماری از گزاره برگ ملی هسته ای، حمایت خود را در راستای حفظ و عزت هسته ای کشور اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایر,

 

,

"اسرافیل نژاد" مسئول بسیج عشایری آذربایجانشرقی در حمایت از این گزاره برگ، گفت: عشایر آذربایجانشرقی در پیروی از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت خود را از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری اعلام نموده و با انتشار و امضای این گزاره برگ ملی، شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر می داند.

,

 

,

اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضاء توافقنامه کاملا لغو (نه تعلیق) شود.

,

اصل دوم: دستاوردهای هسته ای در حد نیاز های واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.

,

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

,

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.

,

اصل پنجم: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروی های مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

,

اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

,

 

,

ما اعلام می‌داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافق هسته ای رعایت شود و گرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیر قانونی و نا مشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضاء قراردادی بدون رعایت اصول شش گانه فوق را ندارد.   

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه