اخبار داغ

معاون رئیس جمهوردرامور زنان وخانواده :

سن اعتیاد در دختران به 13 سال رسید

سن اعتیاد در دختران به 13 سال رسید
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اعلام هشدار به صدا درآمدن زنگ خطر کاهش سن اعتیاد زنان از رسیدن سن اعتیاد دختران کشور به 13 سال خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به  نقل از خبرنگار اترک نیوز، دکتر شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در جمع بانوان فعال دستگاه های اجرایی استان درمحل سالن فنی حرفه ای بجنورد با اعلام این خبرگفت: گرایش به مواد صنعتی به ویژه در بین دختران به وفور مشاهده می شود که این مهم باید با آسیب شناسی به دغدغه جدی مسئولان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اترک نیوز,
وی افزود: در این زمینه باید  دستگاه های زیربط  به جد ورود پیدا کنند تا از کمک ها و مشارکت ها آنها استفاده کنیم.
,
مولاوردی  از اجرای طرح  زنان سرپرست خانوار در سطح کشور در سال جاری خبرداد و افزود: این طرح هم اکنون به صورت پایلوت در شهر ری در حال اجرا است.
,
وی تصریح کرد:  دراین طرح سازمان های مردم نهاد ، کمیته امداد، بهزیستی برای حمایت زنان سرپرست خانوار مشارکت و همکاری خواهند داشت.
,
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به زنگ خطر زنانه شدن سرپرستی خانوارها در جامعه اشاره کرد و گفت: این امر به دلایل مختلف از جمله بالا رفتن سن ازدواج ، طلاق و سوانح جاده ای ایجاد شده است.
,
وی افزود: دراین زمینه باتوجه به اینکه بیشتر زنان بی سواد و کم سواد هستند لذا با زنانه شدن سرپرستی خانواره ها  فقر نیز در جامعه بیشتر شده است.
,
مولاوردی در بخش دیگر سخنان خود از زنانه شدن بخش غیر رسمی اقتصاد کشور خبرداد و گفت: این درحالی است بیشتر زنان شاغل در جامعه با درآمد های پایین به دلیل نیاز مشغول به کار هستند که باید دراین مهم تدابیر لازم اندیشده شود.
,
وی برنامه های در دستور کار معاونت زنان و سرپرست خانواده را در سال جاری افزایش باوری، درمان نا باروری، اشتغال و مسکن جوانان، کاهش فوتی های سوانح رانندگی ،  ارزش گذاری کار خانگی زنان و شناسایی زنان توانمند روستایی اعلام کرد. 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه