اخبار داغ

همصدا با ۵ هزار عضو رسانه‌ای کشور/

اصحاب رسانه گیلان گزاره‌برگ ملی هسته‌ای را امضاء کردند

اصحاب رسانه گیلان گزاره‌برگ ملی هسته‌ای را امضاء کردند
پس از انتشار گزاره‌برگ ملی هسته‌ای ملت ایران، بیش از ۹۰ نفر از اصحاب رسانه استان ضمن حمایت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، این سند حاوی شش اصل با تاکید بر حفظ منافع و عزت کشور در مذاکرات هسته‌ای را امضاء کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «دیارباران»، جمعی از مدیران و خبرنگاران رسانه‌های کشور طومار گزاره برگ ملی هسته‌ای را که شامل شش اصل رعایت اصول توافق هسته‌ای توسط تیم مذاکره کننده کشورمان بود را امضاء کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

جمعی از فعالان رسانه‌ای در کشور که شامل پنج هزار نفر می‌شود، گزاره برگ ملی را تأیید و امضاء کرده‌اند.

,

همچنین پس از انتشار گزاره‌برگ ملی هسته‌ای ملت ایران، ۹۳ نفر از اصحاب رسانه استان شامل خبرنگاران، عکاسان، سردبیران و مدیران مسئول نشریات،خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ضمن حمایت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، این سند حاوی شش اصل با تاکید بر حفظ منافع و عزت کشور در مذاکرات هسته‌ای را امضاء کردند.

,

دراین گزاره برگ ملی هسته ای اعلام شده است منافع وعزت کشور وشش اصل فوق باید درتوافقنامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است ویک قرارداد تحمیلی، استعماری وغیرقانونی ونامشروع است وهیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اول شش گانه راندارد.

,

گفتنی است، این طومار همچنان توسط اصحاب رسانه امضاء می شود، شما هم می توانید با ورود به بخش نظرات حمایت خود را از این " گزاره برگ ملی هسته ای" ثبت کنید.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه