اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بسیج دانشجویی گلستان:

گزاره برگ ملی گفتمان هسته‌ای ایران در مذاکره با غرب است

گزاره برگ ملی گفتمان هسته‌ای ایران در مذاکره با غرب است
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بسیج دانشجویی گلستان گفت: گزاره برگ ملی، گفتمان هسته ای ایران در رویارویی با زیاده خواهی های غرب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ حجت الاسلام علیجان عین الکمالی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده امام علی (ع) کردکوی گفت: امروز در مذاکره ناجوانمردانه هسته ای با دنیای غرب تنها 1+5 مطرح نیست، دنیای غرب در مقابل اسلام قد علم کرده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با گزاره برگ هسته ای بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام عین الکمالی خاطرنشان کرد:مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی همواره در مقاطع حساس کشور ، راهبرد کلان حرکت نظام را تعیین می نماید و و در بحث هسته ای نیز ایشان به برخی اصول که در واقع خطوط قرمز ج. ا. ایران در نظر گرفته شده، اشاره نموده اند و مذاکره کنندگان ایرانی بایستی خطوط اعلامی توسط رهبری را فصل الخطاب مواضع خود در مقابل  زیاده خواهی های طرف غربی قرار دهند.

این استاد دانشگاه در بخشی دیگری از سخنان خود به جنایات عربستان سعودی در یمن اشاره کرد و گفت: امام راحل در سخنان خود آمریکا را شیطان بزرگ می خواند و امروز شاهد شیطنت های آمریکا در کشورهای مظلوم هستیم و ردپای آمریکا و هم پیمانان جنایتکار او در یمن مشاهده می شود.

حجت الاسلام عین الکمالی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداد و اینکه ایشان از تحریف شخصیت سخن می گوید گفت: معظم له در 14 خرداد تنها 7 اصول از اصول حرکت امام را بیان نمودند و اینک وظیفه نخبگان و دانشجویان است که در راستای تبیین اندیشه های امام(ره) و شخصیت امام راحل تلاش کنند تا نسل جوان ما که امام را ندیده ،بدرستی با اندیشه ها و شخصیت امام آشنا شود.

شایان ذکر است: مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده امام علی (ع) کردکوی امروز با حضور رییس دانشکده و اساتید و مسئولین بسیج دانشجویی استان در سالن جلسات دانشکده برگزار شد ازسیدسجاد موسوی خمین مسئول سابق تقدیر و بارانی  به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

انتهای پیام/خ
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه