اخبار داغ

چگونه ضارب سعید حجاریان مدافع میر حسین شد ؟ / چرخش ۱۸۰ درجه ای سعید عسکر+تصویر

چگونه ضارب سعید حجاریان مدافع میر حسین شد ؟ / چرخش ۱۸۰ درجه ای سعید عسکر+تصویر
جانباز هشت سال جنگ تحمیلی پیچیدگی فتنه ۸۸ را اینگونه روایت می کند : سعید عسگر و پدرش در همین شهرری جزو نفرات اول ستاد موسوی بودند. این عجیب نیست؟چقدر گفتند و نوشتند که ترور حجاریان، کار لباس شخصی‌ها، یعنی بسیج بود. اینها استاد باز کردن کوچه خاکی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از “ره به ری” : قصد داریم به مناسبت بازخوانی ایام فتنه ۸۸ ، به مهم ترین حوادث روز ۲۷ خرداد بپردازیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از مهم ترین حوادث این روز می توان بیانیه سراسر تهدید آمیز میر حسین موسوی اشاره کرد.

,

میر حسین در همان روز ها نامه ای سرگشاده را هم خطاب به شورای امنیت نوشت.

,

در ۲۷ خرداد ۸۸ خبر عجیب و قابل تامل دیگری در رسانه ها منتشر شد.

,

خبر حکایت از بازداشت یک فرد توسط نیروهای امنیتی داشت.

,

نکته قابل توجه که این فرد را با دیگران متمایز می کرد ، چرخش ۱۸۰ درجه ای وی در افکار و عقاید و تحرکاتش بود.

,

نیروهای امنیتی سعید عسکر را درآن روز  شناسایی کردند. گویا سعید عسکر در جریان آشوب ها وارد میدان شده و توسط دستگاه های امنیتی بازداشت شده بود.

,

آنگونه که رسانه ها و خبرگزاری ها اعلام کردند ، وی در انتخابات سال ۸۸ یک ستاد انتخاباتی در سه راه تقی آباد شهرری در حمایت از میر حسین موسوی برپا کرده بود.

,

بسیار عجیب بود که ضارب سعید حجاریان در سال ۷۸ ، مدافع میر حسین موسوی در سال ۸۸ شده بود.

,

شاید خیلی ها فکرش ها را هم نمی کردند ، کسی که در سال ۷۸ به سمت سعید حجاریان ( از دوستان میر حسین موسوی) تیر اندازی کرده بود ، حالا به عنوان مدافع میر حسین موسوی وارد عرصه شده بود.

,

سعید تاجیک از رزمندگان دفاع مقدس و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی پیچیدگی فتنه ۸۸ را اینگونه روایت می کند : سعید عسگر و پدرش در همین شهرری جزء نفرات اول ستاد موسوی بودند. این عجیب نیست؟

,

چقدر گفتند و نوشتند که ترور حجاریان، کار لباس شخصی‌ها، یعنی بسیج بود.

,

اینها استاد باز کردن کوچه خاکی هستند.

,

تناقضات عجیب در فتنه ۸۸ / پازل ها را کنار هم بچینید

, تناقضات عجیب در فتنه ۸۸ / پازل ها را کنار هم بچینید,

چه طور ممکن است که شخصی که روزی ضارب حجاریان بوده است ، به یک باره در فکر حمایت از موسوی افتاد ؟

,

عجیب است که یک شخص در سال ۷۸ بهانه به دست رسانه های زنجیره ای بدهد که هر انچه می خواهند به لباس شخصی ها بگویند ، و همان شخص در فتنه ۸۸ در حمایت از کاندیدای مورد نظر همین روزنامه ها وارد میدان شود.

,

3902309 (2)

, 3902309 (2), 3902309 (2),

چه طور سعید عسکر به این نتیجه رسید که حجاریان را ترور کند ؟

, چه طور سعید عسکر به این نتیجه رسید که حجاریان را ترور کند ؟ ,

حجاریان در ۲۲ اسفند سال ۷۸ در مقابل شورای شهر تهران به دست دوستانش ترور شد(اما زنده ماند).

,

از آن سال به بعد اصلاح طلبان به بهانه این ترور نا فرجام هر آنچه را که خواستند به انقلاب ، نظام و شخصیت های دسته اول نظام نسبت دادند .

,

اما در این بین هجمه اصلاح طلبان و مظلوم نمایی آنان در این مورد به حدی بود که اجازه بازخوانی بی طرفانه این موضوع را به هیچ کس ندادند.

,

اگر نگاهی به سایت ها و روزنامه های اصلاح طلب پیرامون مطالبی که در مورد ترور حجاریان ارائه کردند بیاندازید ، هیچ یک به چرایی این موضوع اشاره نکرده اند ، بلکه تلاش کرده اند تا با نشان دادن چهره ای مظلوم از حجاریان ، افکار عمومی را به اهداف مورد نظر خود برسانند.

,

برای مثال اگر به سایت فرارو نگاه کنید ، انچنان شخصیتی خود ساخته از حجاریان را بیان
کرده و او را ارائه دهنده تفکرات انقلاب نشان داده که انگار نه انگار پیرامون چهره ای حرف زده می شود که یک سوی ماجرای ۸۸ است واعتقاد به جدایی دین از سیاست را دارد.

,
,

فرارو پس از آن که در ده ها سطر ، شخصیتی ساختگی را از این متهم فتنه ۸۸ نشان داده در
پایان سخنانش اورده است : راز ترور حجاریان این بود که او فرزند انقلاب است.

,
,

جای بسی تعجب است که یک فرد به دلیل انقلابی بودن به شکلی مشکوک ترور می شود ، چه طور است که رسانه های اصلاح طلب در هزاران مطلب پیرامون ترور حجاریان فقط و فقط به
بهانه ماجرای ترور ، از شخصیت وی اسطوره ساخته اند ، اما یک بار  به این موضوع نپرداخته اند که ، چه طور شد که یک گروه به این جمع بندی رسید که چنین شخصی را ترور کند؟

,
,

رسانه دیگر اصلاح طلب(بهار) اما در این باره خوب می نویسد که : سعید در تحول و تغییر بی‌قرار بود ( که در سال ۸۸ بر همه ثابت شد که سعید در تغییر و تحول بی قرار بود). اما این موضوع آنجا جالب می شود که تاج زاده در جمع دانشجویان می گوید : رفیق ما را کشتند ، قاتلش را مثل یک قهرمان به دادگاه آورده و بردند و نظام و حکومت هیچ گونه واکنشی نشان نداد.

,

جای بسی سوال و تعجب است ، آقای تاج زاده  ، بیانیه رهبر انقلاب پیرامون این اتفاق را همه به خاطر داریم ، ایشان ضمن محکوم کردن این موضوع ، ترور حجاریان را عملی جنایت امیز و بخشی از یک توطئه خطرناک برضد مصالح کشور و ملت ونظام اسلامی دانستند.

,

ندیدید که رهبری نوشتند : … تاکید می‌کنم که نیروهای امنیتی و انتظامی با سرعت عمل و دقت، عوامل جنایت را شناسایی کنند و به فضایی که برای دشمن بیگانه ، مطلوب و برای امنیت ملی چون زهری خطرناک است، خاتمه دهند… تاج زاده آن چنان در قبال ترور کسی که با هدایت او ترور شده است یقه چاک می دهد ، که همه می پندارند او منتقم خون حجاریان از نظام است.

,

حال که بخشی از پروژه اصلاح طلبان و رسانه های آنها پیرامون ترور حجاریان در سال های
اخیر را مرور کردیم و فهمیدیم ، اینان وقت و بی وقت به بهانه های مختلف ضمن فحاشی
به نظام مقدس جمهوری اسلامی از این ترور نافرجام به نفع خود استفاده می کنند ، می
خواهم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه حجاریان توسط رفقای مشارکتی خود تا دم
مرگ رفت.

,
,
,
,
,

ماجرا زمانی آغاز شد که جوانی تحت تاثیر عملیات روانی نزدیکان به حزب مشارکت تصمیم به ترور حجاریان گرفت .

,

متهم اصلی سعید عسگر نیست ، شاید بتوان متهم اصلی را محمدعلی مقدمی فعال برجسته حزب مشارکت دانست که از سادگی یک جوان مذهبی سو استفاده کرده و به فرمان روئسای خود با نشان دادن چهره ای ضد انقلابی از حجاریان  ، عسگر را تشویق کرد که حجاریان را ترور کند ، سعید عسگر هم که(از محسن مجیدی) شنیده بود مقدمی مشارکتی و حجاریان ضد مشارکت است(و هیچ گونه اطلاعات درستی پیرامون این تعاریف نداشت) ،در خواب شب خود هم نمی توانست باور کند که محمدعلی مقدمی و حجاریان هر دو در یک جبهه باشند .

,

ماجرا از چه قرار بود ؟

, ماجرا از چه قرار بود ؟ ,

محمدعلی مقدمی ، سعید عسگر و سید محسن مجیدی نقشه ترور را به دستور مقدمی می کشند ، مقدمی( به محسن مجیدی در جلسه ای بدون حضور عسگر) می گوید ، من به بهانه دادن یک نامه خود را به سعید حجاریان می رسانم ، شما هم برای ترور وی اقدام کنید.

,

سعید عسگر هم به(مجیدی) می گوید: من قصد کشتن حجاریان را ندارم ، من فقط یک تیر به فک او می زنم ، تا دیگر نتواند اظهار نظر های نامتعارف داشته باشد (وی در همان زمانی که مقدمی در حال دادن نامه به حجاریان است،  با همین هدف به حجاریان نزدیک می شود ، اما حجاریان روی خود را بر می گرداند و تیر به گلوی او برخورد می کند)

,

متن نامه ای که مقدمی به حجاریان نوشته بود چه بود؟

, متن نامه ای که مقدمی به حجاریان نوشته بود چه بود؟,

محمد علی مقدمی که در وابستگی او به حزب مشارکت و مجمع روحانیون هیچ شکی نیست نامه ای را به حجاریان نشان می دهد که در متن آن وابستگی اش به اصلاح طلبان به خوبی مشخص است .

,

متن نامه به شرح زیر است:” برادر گرامی، جناب آقای حجاریان، سلام علیکم حامل نامه آقای مقدمی از برادران فعال جبهه مشارکت و مجمع روحانیون مبارز، در انتخابات اخیر و ریاست جمهوری در منطقه ۱۷ تهران که سابقه شش سال فعالیت مستمر در حفاظت مجلس دارند، به خدمت می رسند.ایشان اخبار مهمی از فعل و انفعالات امور داخلی و اداری مجلس در این ایام دارند که اطلاع آن ها بسیار ضروری می باشد ” ( این نامه از سوی حکیمی پور به رفیق شفیقش سعید حجاریان نوشته شده است.)

,

زمانی که عوامل ترور حجاریان در دادگاه حاضر می شوند ، مجیدی که فهمیده است تحت تاثیر یک اصلاح طلب برای ترور یک اصلاح طلب دیگر قدم برداشته است ، سعی می کند تا به قاضی بقبولاند که محمد علی مقدمی طرح ترور را داده است ،اما مقدمی و وکیلش (حاجیان)زمانی
که برای سخن گفتن به جایگاه می آیند ضمن انکار این موضوع تاکید می کنند که مقدمی از
انجام این عمل پشیمان است .

,
,
,

روزنامه همشهری مورخ ۲۹ اردیبهشت ۷۹ در این باره آورده است: مقدمی تنها متهمی بود که از انجام این عمل(ترور حجایان) اظهار ندامت کرد و…

,

موضوع زمانی جالب تر می شود که تیم ترور حجاریان می فهمند ، تحت تاثیر مقدمی (یک اصلاح
طلب مشارکتی) دست به این حرکت زده و این اشتباه بزرگ را انجام داده اند .

,
,

روزنامه همشهری مورخ ۲۱اردیبهشت ۷۹ پیرامون سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل حجاریان آورده است : محسن مجیدی خطاب به مدعی العموم می گوید : مقدمی پس از فهمیدن موضوع شفیعی برای ما دام چیده بود .

, مقدمی پس از فهمیدن موضوع شفیعی برای ما دام چیده بود .,

قاضی از او می پرسد: با توجه به این که مقدمی هفت سال از شما کوچکتر است شما چگونه تحت تاثیر او قرار گرفتید؟ مجیدی در پاسخ می گوید : او اطلاع عمومی خوبی داشت… مقدمی زمانی که برای سخن گفتن در جایگاه حاضر می شود می گوید: قبل از ترور ، سعید عسگر را ندیده بودم(وی از طریق مجیدی با او در ارتباط بوده است) . مقدمی در این باره می گوید :نامه ای با سربرگ شورای شهر ، به نوشته آقای حکیمی پور(از دوستان حجاریان)  برای سعید حجاریان بردم (که در آن نامه به مشارکتی بودن مقدمی و شش سال سابقه وی اشاره شده است) و پس از آن که حجاریان ترور شد به اتفاق حکیمی پور حجاریان را به بیمارستان بردیم. خیلی جالب است که برای انجام ترور از حکیمی نامه برده و وقتی ترور انجام شد ، مجروح را
با حکیمی به بیمارستان می برند.

, آقای حکیمی پور, حکیمی پور ,
,

گستاخی وابستگان به مشارکت در ترور حجاریان زمانی به حد اعلا می رسد ، که بعد از ظهر روز ترور (که هنوز کسی از هم دستگیری عسگر و مقدمی خبر نداشت) ، دوست خود مقدمی را به شورای شهر اورده و از او می خواهند پیرامون حادثه توضیحاتی دهد : بله من برای دادن نامه به جناب آقای حجاریان به اینجا آمده بودم که شخصی ناشناس به وی حمله کرد و..

,

حاجیان وکیل مدافع مقدمی هم در ادامه بدون اشاره به این که عسگر و مجیدی ، تحت تاثیر مشارکتی ها ( از طریق موکل وی (مقدمی) )دست به این ترور زده اند می گوید: اینها خودشان یک تیم ترور تشکیل داده بودند و موکل من در این موضوع هیچ کاره است و عضو تیم ترور نبوده.

,

این گونه بود که اصلاح طلبان در حرکتی بی شرمانه دوست خود سعید حجاریان را ترور کرده و
سالهاست که از این ماجرا نان (حرام ) می خورند و در اجتماعات مختلف از مظلومیت خود
در حادثه ترور حجاریان می گویند…

,
,
,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه